Interlligent הקימה פעילות נציגויות בתחום ה-RF

29 פברואר, 2016

חטיבת הרכיבים ומערכות RF החדשה של אינטרליג'נט מנוהלת על-ידי אדריאן איליאזון ומייצגת חברות גדולות דוגמת Spectracom, Rogers, Peregrine, Adesto, Maury ועוד

חטיבת הרכיבים ומערכות RF החדשה מנוהלת על-ידי אדריאן איליאזון ומייצגת חברות גדולות דוגמת Spectracom, Rogers, Peregrine, Adesto, Maury ועוד

INTERLLIGENT-DEVICES

חברת אינטרליג'נט (Interlligent) הקימה בשנה האחרונה, כמעט בחשאי, פעילות חדשה של ייצוג והפצה של רכיבים ומערכות RF מורכבות. הפעילות החדשה פועלת תחת השם חטיבת הרכיבים והמערכות (RF Components & Systems) ומנוהלת על-ידי אדריאן איליאזון, שלפני כשנתיים הצטרף לחברת Interlligent, לאחר ששימש כסמנכ"ל STG במשך 9 שנים.

אדריאן אילאזון
אדריאן אילאזון

איליאזון סיפר ל-Techtime שהפעילות התפתחה בשנה האחרונה, וכעת היא מגיעה להבשלה עם נציגות של 11 חברות בולטות בתחום ה-RF והמיקרוגל, בהן: Spectracom, Rogers, Peregrine, Adesto, Maury ועוד.

אדריאן: "רוב חברות הנציגות בשוק באות מהמסחר אל ההנדסה. אנחנו מגיעים מהכיוון ההפוך. אינטרליג'נט היא חברה של מהנדסים שעבדו וחלקם עדיין עובדים בתעשייה, ואנחנו מאוד מחוברים לטכנולוגיה של החברות ושל הספקים".

השוק המילימיטרי הישראלי צומח

מדובר בהתפתחות משמעותית בחברת אינטרליג'נט. החברה נוסדה בשנת 2000 על-ידי אורן חגי כאשר השוק סבל ממחסור קשה מאוד במהנדסי RF ומיקרוגל. בתחילת דרכה היא התמקדה בהכשרת מהנדסים לתחומי ה-RF והמיקרוגל, ועד היום הכשירה אלפי מהנדסים שהשתלבו בתעשייה בכל הרמות.

בהמשך, היא הרחיבה את פעילותה ונכנסה לתחום השכרת הצב"ד בשיתוף פעולה עם חברת Keysight, והיום זהו תחום הפעילות המרכזי שלה. במקביל, היא נכנסה לתחום השמת מהנדסי RF ומיקרוגל וכיום היא גם מספקת תמיכה בחברות סטארט-אפ, ואפילו התחילה להשקיע בחברות מתחילות מתחומי ה-RF והמיקרוגל.

לדברי איליאזון, הדרישה לפעילות החדשה הגיעה מהשוק, לאחר שהתקבלו פניות מחברות רבות שביקשו סיוע מקצועי בתחום של רכיבי RF מורכבים. כעת עובדים בחטיבת הנציגויות חמישה עובדים ייעודיים, והיא מקבלת את כל שירותי התשתית מהחברה האם. "אנחנו מאוד חזקים בתחום הדיזיין, ובחלק מהמקרים אנחנו אפילו חוסכים לספקים שלנו את הצורך במהנדסי תמיכה, שאותם שאנחנו מספקים מכאן".

מה הן המגמות המרכזיות בשוק הישראלי?

"אנחנו רואים צמיחה גדולה מאוד בתחום הגלים המילימטריים (60-80GHz) בשוק הישראלי. זהו בא לידי ביטוי במערכות בתוך כלי רכב (אוטומוטיב), הופעת מערכות מכ"ם חדשות המבוססות על גלים מילימטריים, יישומים רפואיים רבים מבוססים עליהם, מערכות הדמאה רבות (אימג'ינג) ועוד. אני מעריך שהמגמה הזו תימשך גם בשנים הבאות".

מעניין לציין שחלק מהפעילויות של חטיבת ה-RF והמערכות, מתבצע כיום באמצעות החברה הבת Interlligent UK, אשר מספקת שם את רוב השירותים שהחברה מספקת בישראל, ועובדת עם חלק מהחברות גם בבריטניה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: featured