Cellomat פיתחה עמדת שירות רובוטית לטלפונים

18 אפריל, 2016

העמדה האוטומטית מקבלת מכשיר לתיקון בתוך ארבע דקות בלבד. החברה צפויה להציב עמדות ראשונות ברחבי העולם ברבעון הקרוב. פלקסטרוניקס ישראל זכתה בחוזה הייצור

העמדה האוטומטית מקבלת מכשיר לתיקון בתוך ארבע דקות בלבד. תציב עמדות ראשונות ברחבי העולם ברבעון הקרוב. פלקסטרוניקס ישראל זכתה בחוזה הייצור

CELLOMATחברת Cellomat מנתניה פיתחה עמדת שירות עצמי למסירת מכשירי סלולר לתיקון, מכירה ושדרוג. העמדה כוללת מערכת רובוטית וממשק משתמש ייחודי המאפשרים למסור מכשיר סלולר לתיקון בהליך פשוט ומהיר. הפלטפורמה מיועדת למפעילי תקשורת, לרשתות קמעונאות ולספקי שירות בעולם הסלולר.

חברת Cellomat חתמה על הסכמים עם חברות הפצה ומפעילי תקשורת, שיאפשרו לה להציב כבר ברבעון השני של 2016 את עמדות השירות הראשונות באתרים שונים באירופה, ארצות הברית ואסיה. החברה גייסה לאחרונה כ-5 מיליון דולר ונערכת לסבב גיוס נוסף בחודשים הקרובים שיאפשר לחברה להאיץ את מאמצי השיווק והמכירות ברחבי העולם.

הרובוט של העולם הסלולרי

"עמדת השירות שאנחנו משיקים בימים אלה בארץ ובעולם תייצר את הסטנדרט החדש לעולם השירות בתחום הסלולר, כפי שיצרו עמדות השירות האוטומטיות בעולם הבנקאות", אמר מנכ"ל Cellomat, איציק חיון. חברת Cellomat הוקמה בתחילת 2012 והיא ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה.

בין המשקיעים בחברה: חברת Cellebrite הישראלית-יפנית המשמשת גם כמפיצה של הפלטפורמה למפעילי תקשורת גדולים ברחבי העולם. יו"ר החברה הוא  מאיר רבינוביץ', ממייסדי חברת SCR שנמכרה לקבוצת Allflex העולמית תמורת 250 מיליון דולר. מעצב העמדה של Cellomat הוא מומחה העיצוב הבינלאומי פרופ' רון נברו. החברה מעסיקה כעת כ-15 עובדים ומגייסת עובדים נוספים.

איציק חיון, מנכ"ל Cellomat

פלטפורמת השירות של Cellomat מאפשרת ללקוח להגדיר את תיאור התקלה, לקבל טלפון חלופי עד לקבלת המכשיר המתוקן, ולבצע פעולות כגון העברת רשימת אנשי הקשר למכשיר החלופי. בתום התיקון, הלקוח מקבל הודעת SMS המזמינה אותו לקבל את מכשירו המתוקן בכל עמדת שירות של Cellomat בה יבחר.

הפלטפורמה של Cellomat גם משמשת כעמדת מכירה, המאפשרת ללקוח לרכוש מכשיר חדש ולקבל אותו מיידית. Cellomat גם מציעה ניתוחי בינה עסקית ואנליטיקה בזמן אמת, לפילוח של לקוחות, סוגי תקלות, תדירויות של תקלות ומדדים נוספים. החברה חתמה על הסכם לייצור העמדות במפעל הייצור הישראלי של ענקית הייצור Flex (לשעבר פלקסטרוניקס).

לדברי חיון, ה-Cellomat מספק מענה לשורה ארוכה של בעיות, מבזבוז זמן יקר לצורך ביצוע פעולות רבות במוקדי שירות ועד הטירחה שבהגעה למרכזי שירות. "במקום זאת הלקוחות מקבלים חוויית שירות נעימה, מהירה ואוטומטית הנמשכת כ-4 דקות בממוצע. השילוב של חיסכון בעלויות התיפעול של מרכזי שירות לצד הנגשת העמדות לצרכנים 7 ימים 24 שעות ביממה באתרים מרכזיים, ייצר מקורות הכנסה למפעילי הסלולר".

הווידאו של סלומאט מסביר את המערכת:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , ייצור וקבלנות משנה