קריס האגסטרום, Digi-key: "ישראל מתאימה לאופי שלנו"

24 מאי, 2016

"זמן היציאה לשוק התקצר מאוד, וכתוצאה מכך אנחנו מוכרים היום הרבה יותר פתרונות מוכנים בכרטיסים מאשר בעבר"

"זמן היציאה לשוק התקצר מאוד, וכתוצאה מכך אנחנו מוכרים היום הרבה יותר פתרונות מוכנים בכרטיסים מאשר בעבר"

DGK-CHRIS

סגן נשיא למכירות באזור דרום מזרח אסיה ו- EMEA בחברת Dig-Key, קריס האגסטרום, ביקר בשבוע שעבר במשרדי החברה בישראל. בשביל Techtime זו היתה הזדמנות מצויינת ללמוד על מגמות חדשות בשוק הרכיבים האלקטרוניים. קריס: "אנחנו רואים הרבה מאוד לקוחות חדשים המחפשים באתר פתרונות שלמים ולא רק רכיבים. למשל, לקוחות רבים מחפשים כרטיסים שלמים (System on Module) לא רק לצורך פיתוח, אלא ממש כדי להביא אותם לייצור. זמן היציאה לשוק התקצר מאוד, וכתוצאה מכך אנחנו מוכרים היום הרבה יותר פתרונות מוכנים בכרטיסים מאשר בעבר".

כיצד מתקדם פרוייקט כלי הפיתוח המקוונים?

"אנחנו מספקים כלי-תכנון בחינם הפועלים על-גבי תשתית הענן שלנו ומאפשרים למהנדסים להשתמש בהם בקלות ולהתחיל בתכנון מהיר של מוצרים חדשים. כולל אפילו תוכנת מנטור גרפיקס בסיסית הניתנת בחינם. התחלנו את הפרוייקט הזה לפני כשלוש שנים. ההתחלה הייתה איטית, אבל בהדרגה הכלים התחילו לצבור תאוצה  וכיום יש לנו כבר יותר מ-120 אלף תכנונים שבוצעו בכל העולם. עדיין לא ברור לגמרי מהי התרומה הישירה של כלי הפיתוח למכירות, אבל כבר עכשיו ברור לנו שהם מביאים לאתר לקוחות חדשים".

כלומר, אתם ממוקדים באינטרנט

"בתור חברת הפצת רכיבים, המו"פ שלנו ממוקד באתר האינטרנט: המנוע העסקי שלנו הוא שיווק דיגיטלי, ולכן המאמץ העיקרי הוא לוודא שהאתר הוא פונקציונלי ברמה גבוהה מאוד וקל לשימוש. ברבעון הראשון היו לנו 57,000 לקוחות חדשים. המהנדסים מהדור הצעיר באים אלינו מכיוון שהם רגילים לעבוד ברשת. הם יודעים מה הם רוצים ומחפשים פתרונות ואפליקציות. עד לפני כמה שנים כל מהנדס שנכנס לאתר שלנו ביקר בממוצע בארבעה עמודים, כיום אנחנו נמצאים ב-11 עמודים לביקור ממוצע".

איך אתם בישראל?

"יש כמות עצומה של לקוחות חדשים בישראל. כיום יש לנו יותר מ-3,000 לקוחות, ורבים מהם הן חברות סטארט-אפ. ליבת הפעילות שלנו ממוקדת בהנדסה ובאספקת רכיבים במגוון גדול ובכמויות קטנות. השוק הישראלי דורש מגוון גדול מאוד של רכיבים בכמויות קטנות ובפרקי זמן קצרים מאוד. הוא מאוד מהיר ומתאים לאופי שלנו".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה