גיא איזיקיאל מתפטר אחרי שנה מניהול Brainsway

30 מאי, 2016

איזיקיאל, שכיהן רק שנה בתפקידו, יפרוש בסוף חודש יולי. למרות שהחברה דיווחה על זינוק של 95% בהכנסות ברבעון הראשון של 2016 - הודעת ההתפטרות הורידה את המניה ב-15%

איזיקיאל, שכיהן רק שנה בתפקידו, יפרוש בסוף חודש יולי. למרות שהחברה דיווחה על זינוק של 95% בהכנסות ברבעון הראשון של 2016 – הודעת ההתפטרות הורידה את המניה ב-15%

guy
המנכ"ל היוצא, ד"ר גיא איזיקיאל.

מנכ"ל חברת בריינסוויי (Brainsway), ד"ר גיא איזיקיאל, הודיע על סיום תפקידו לאחר כשנה בלבד בתפקיד. איזיקיאל יפרוש מהניהול בסוף חודש יולי הקרוב. החברה נערכת לחפש מועמד חדש לתפקיד.

במקביל, דיווחה בריינסוויי על זינוק של 95% בהכנסות ברבעון הראשון של 2016 להיקף של כ-2.5 מיליון דולר, מה שרק המחיש את הצלחתו של איזיקיאל בתפקידו. למרות העלייה במכירות, מניית החברה בבורסה בתל אביב ירדה בעקבות הודעת ההתפטרות בשיעור של כ-15%. מניית החברה איבדה בשנה האחרונה כ-50% מערכה. שווי החברה כעת בבורסה עומד על כ-224 מיליון שקל.

ד"ר איזיקיאל (45) מונה לתפקיד מנכ"ל Brainsway במאי 2015. הוא החליף בתפקידו את עוזי סופר, אחד ממייסדי החברה, ששימש כמנכ"ל כ-9 שנים. לפני שמונה למנכ"ל Brainsway, ד"ר איזיקיאל שימש בשורה של תפקידים בחברות סטרט-אפ מתחום הציוד הרפואי. הוא שימש כנשיא ומנכ"ל חברת Marval Pharma, וכמנכ"ל חברת Ventor Technologies, שנמכרה ב-2009 לחברת הציוד הרפואי האמריקנית מדטרוניק תמורת 325 מיליון דולר.

טיפול לא פולשני בהפרעות בתפקוד המוח

מבנה הסליל האלקטרומגנטי במערכות Deep TMS של בריינסוויי
מבנה הסליל האלקטרומגנטי במערכות Deep TMS של בריינסוויי

חברת בריינסוויי מהר חוצבים שבירושלים פיתחה מערכת ייחודית המאפשרת לבצע טיפולים לא פולשניים במוח, לטיפול בהפרעות נפוצות דוגמת דיכאון, סכיזופרניה, אפילפסיה, מאניה-דיפרסיה ועוד. הטכנולוגיה מבוססת על עקרון הגירוי המגנטי (Transcranial Magnetic Stimulation) שהתגלה בשנות התשעים. בשיטה זו מתקינים סלילים אלקטרומגנטיים בתוך קסדה המונחת על הראש. זרמים חשמליים משתנים מייצרים שדות מגנטיים שונים המשפיעים על קליפת המוח (Cortex) ומסייעים לטפל בהפרעות.

החברה קיבלה אישור מרשות התרופות האמריקנית (FDA) וממשרד הבריאות בקנדה לשווק את מערכת ה-TMS לטיפול בדיכאון חמור. כמו כן, החברה קיבלה אישורים מהאיחוד האירופי לטיפול במגוון תסמונות כגון סכיזופרניה, הפרעה פוסט טראומטית, דיכאון חמור, הפרעה דו קוטבית ועוד.

זינוק במכירות

במקביל, פרסמה היום החברה (ב') את דו"חות הרווח שלה לרבעון הראשון של 2016: הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על 2.48 מיליון דולר, גידול של כ-95% בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד. שולי הרווח של החברה עמדו על 81% ברבעון הראשון, לעומת 78% ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי של החברה הסתכם ב-1.17 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 1.28 מיליון דולר ברבעון המקביל. גם ההפסד הנקי הצטמצם ברבעון האחרון ל-1.1 מיליון דולר, לעומת 1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: featured