עונת דוחות הרווח: עלייה של 7% בהכנסות צ'ק פוינט

26 יולי, 2016

רבעון חיובי לצ'ק פוינט - הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על 423 מיליון דולר, עלייה של 7%. הרווח הנקי של ענקית האבטחה עמד על 190 מיליון דולר

רבעון חיובי לצ'ק פוינט – הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על 423 מיליון דולר, עלייה של 7%. הרווח הנקי של ענקית האבטחה עמד על 190 מיליון דולרpic-1

חברת צ'ק פוינט פרסמה היום את דוחות הרווח לרבעון השני של 2016. החברה דיווחה היום על עלייה של 7% בהכנסות ברבעון השני של 2016 בהשוואה לשנה שעברה. הכנסות ענקית אבטחת הסייבר הסתכמו ב-423 מיליון דולר בהשוואה להכנסות של 395 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הציפיות המוקדמות של השוק היו להכנסות של 421.5 מיליון דולר בלבד. הרווח הנקי של צ'ק פוינט הסתכם ב-190 מיליון דולרים, עלייה של 4% מהרבעון המקביל אשתקד, רווח נקי גבוה מזה שחזו האנליסטים – 187.5 מיליון דולר.

במהלכו של הרבעון החולף רכשה צ'ק פוינט 2.93 מיליון ממניותיה במהלך מסיבי של רכישה עצמית. עלותו הכוללת של המהלך עמדה על 246 מיליון דולר. החברה מתעתדת להמשיך במהלך הרכישה העצמית ואף הקציבה סכום של 250 מיליון דולר למטרה זאת.

CHECK-POINT-GIL
מנכ"ל צ'ק פוינט גיל סוויד

"הרבעון החולף היה חיובי מאוד. התוצאות שהשגנו עלו על התחזיות שלנו. הלקוחות אמצו את סדרת המוצרים החדשה שלנו, והדבר ניכר בעלייה המשמעותית במספר היחידות שנמכרו במהלך הרבעון" אמר מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט גיל סוויד. "התוכנות החדשות והמתקדמות שלנו למניעת איומים והגנה ה מפני רושעות ורוגלות צמחה גם היא ותרמה לעליית ההכנסות מרישיונות שימוש" הוסיף סוויד.  בדבריו התייחס סוויד לשורה של מוצרים חדשים או משודרגים שהשיקה החברה במהלכו של הרבעון החולף, ביניהם צ'ק פוינט 1400, 3000 ו-5000 כמו גם תכונת אבטחת המייל היעודית לאופיס 365 SoundBlast.

במסיבת העיתונאים שלאחר פרסום הדוח הרבעוני התייחס סוויד גם לסוגיית המיסוי של חברות הייטק בישראל. סוויד, אשר איים לאחרונה להעביר את פעילותו העסקית לחו"ל לנוכח המיסוי הכבד בארץ ברך על הפחתת מס החברות לחברות הייטק מ-25% ל-12%. אם זאת, סוויד ביקר את ההפרדה בין חברות הייטק רגילות לחברות "אסטרטגיות" אשר תזכינה להנחה מופלגת במס החברות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , אבטחה , דוחות רווח , השקעות והון סיכון , חדשות , ענן