פוינטר טלוקיישן רוכשת את Cielo Telecom בברזיל

29 אוגוסט, 2016

פוינטר תשלם כ-6.5 מיליון דולר במזומן תמורת החברה המנהלת כ-16,000 משאיות בדרום ברזיל. החברה מראש העין היתה הזוכה במכרז לניהול ובקרת צי הרכב של אולימפיאדת ריו

פוינטר תשלם כ-6.5 מיליון דולר במזומן תמורת החברה המנהלת כ-16,000 משאיות בדרום ברזיל. החברה מראש העין היתה הזוכה במכרז לניהול ובקרת צי הרכב של אולימפיאדת ריו

POINTER-TELOCATION

חברת פוינטר טלוקיישן (Pointer Telocation) מראש העין, המספקת טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים (MRM), חתמה על הסכם לרכישת חברת Cielo Telecom המספקת שירותי ניהול ציי רכב בדרום ברזיל, ומנהלת כיום ציי רכב הכוללים כ-16,000 משאיות. פוינטר תשלם עבור החברה כ-6.5 מיליון דולר במזומן.

מנכ"ל פוינטר, דוד מחלב
מנכ"ל פוינטר, דוד מחלב

מנכ"ל פוינטר, דוד מחלב, אמר שהעיסקה נועדה להרחיב את בסיס הלקוחות, להתרחב בחלק הדרומי של ברזיל ולהיות להיות שחקן בולט במגזר המשאיות.

"אנחנו מצפים כי הרכישה תתרום להכנסות ולפוטנציאל הרווח החל מהיום הראשון. הרכישה צפויה למצב אותנו כאחת מהחברות המובילות לניהול ציי רכב בברזיל. זהו צעד נוסף באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית, ובא בהמשך לרכישה של חברת הבת שלנו בדרום אפריקה לפני כשנתיים".

עלייה במכירות ברבעון השני

חברת Cielo הוקמה בשנת 1994 והיא פועלת בתחום ניהול ציי הרכב עם נוכחות חזקה במגזר המשאיות בברזיל, מערך מקיף של מוצרי תוכנה ויישום לניטור רכב, ניהול התנהגות נהג, ניהול שעות עבודת נהגים, ומגוון של מכשירי חסימה, ניטור וטלמטריה לאבטחת רכב ושליטה בהתנהגות הנהג. ל-Cielo מרכז תמיכה ושירותי רכב הפועל 24 שעות ביממה, המתמחה בשירותי ייעוץ וגם מספק טכנולוגיה המכוונת לחיסכון בצריכת דלק.

חברת פוינטר הינה מספקת מוצרי Mobile Resource Management לתעשיית הרכב. שירותיה לחברות ביטוח ובעלי רכב כוללים איתור מכוניות גנובות, ניהול ציי רכב, מוצרי בטיחות ושירותי ערך מוסף אחרים. ההנהלה הראשית ומרכז הפיתוח של החברה ממוקמים באזור התעשייה אפק בראש העין. החברה נסחרת בבורסת תל-אביבי ובבורסת נסד"ק לפי שווי שוק של כ-54 מיליון דולר.

מכירותיה ברבעון השני של 2016 הסתכמו בכ-16.2 מיליון דולר, עלייה של 4.6% בהשוואהל מכירות של 15.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. אחד מההסכמים הבולטים האחרונים של החברה היה פרוייקט ניהול צי הרכב של אולימפיאדת ריו בברזיל. מערכות הבקרה של החברה הותקנו ב-200 כלי-רכב ששימשו את מארגני האולימפיאדה, כאשר הם מנוהלים מרחוק באמצעות תוכנת Web Fleet Software Platform של החברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע