ארו מגיעה אל חברות הסטארט-אפ בעזרת אינדיגוגו

30 אוגוסט, 2016

בעקבות הסכם שיתוף הפעולה עם אינדיגוגו, מהנדסי ארו יספקו ייעוץ בתכנון, בהעברה לייצור ובבניית רשימת החומרים של חברות סטארט-אפ המגייסות הון באתר גיוס ההמונים הענק

בעקבות הסכם שיתוף הפעולה עם אינדיגוגו, מהנדסי ארו יספקו ייעוץ בתכנון, בהעברה לייצור ובבניית רשימת החומרים של חברות סטארט-אפ המגייסות הון באתר גיוס ההמונים הענק

ARROW

שיתוף הפעולה החדש והמפתיע בין מפיצת הרכיבים הגלובלית ארו (Arrow Electronics) ובין פלטפורמת גיוס ההמונים אינדיגוגו (indiegogo) מגלה דרך חדשה שבה מנסות חברות הענק להגיע אל חברות הסטארט-אפ. שתי החברות הכריזו על תוכנית חדשה עבור מיזמים טכנולוגיים אשר מבצעים פרוייקט גיוס הון באינדיגוגו.

במסגרת התוכנית, הם יכולים להגיש בקשה לקבלת אישור מסוג חדש בשם Arrow Certificate. במסגרת קבלת האישור, מהנדסי ארו בודקים את הרעיון (דיאגרמת המלבנים ו/או רשימת החומרים) וקובעים האם הוא חדשני ומתאים לפעילות של החברה.

הענקת האישור ליזמים מספקת מספר יתרונות: מהנדסי ארו לומדים את התכנון ומספקים להם עצות כיצד לשפר אותו. הם מציעים להם רשימת חומרים ממוטבת, מסייעים להם להתגבר על בעיות טכניות, ומעניקים להם הנחה של 10% הנחה על הרכיבים שיירכשו מחברת ארו.

במקביל, חברת ארו מבטיחה שהצוות המקצועי שלה יסייע ליזמים להעביר את הרעיון משלבי התכנון הראשוני לייצור, כולל הפנייתם לקבלני ייצור אלקטרוני (EMS), סיוע במשא ומתן מולם, ופרסום הפרוייקט גם בערוצי המידע והפרסום של ארו. כל זאת מבלי שחברת ארו תדרוש בתמורה אחוזים בבעלות על החברות.

אינדיגוגו מרחיב את הגדרת מרחב הפעילות שלו

אתר גיוס ההמונים אינדיגוגו מהווה אחד מנקודות הצומת הגדולות בעולם שאליהן מגיעות חברות סטארט-אפ. בכל רגע נתון האתר מריץ כ-7,000 פרוייקטים ומאז הקמתו מימן כ-275,000 מיזמים. שיתוף הפעולה המפתיע הוא למעשה לא כל-כך מפתיע, לאור ההצרה האחרונה של מנכ"ל אינדיגוגו, דייויד מנדלברוט.

בתחילת חודש יולי הוא הכריז על אסטרטגיה חדשה של האתר, שלפיה הוא יחרוג מתפקידו כפלטפורמת גיוס הון מההמונים, ולהיכנס לסדרה של יוזמות שיהפכו אותו לגוף המסייע באופן פעיל ליזמים לעבור משלב הרעיון לשלבי הייצור והמכירות. הפרוייקט הראשון במסגרת הזאת היה פתיחת שירות InDemand המאפשר ליזמים לבצע מכירות ישירות מתוך אתר גיוס ההמונים שלהם.

היוזמה השנייה ממוקדת בחתימה על הסכמי שיתוף פעולה עם גופים גדולים, אשר יכולים לסייע ליזמים לממש את הרעיון. כבר בהכרזה המקורית מלפני חודשיים מסר מנדלברוט שההסכם הראשון יהיה עם חברת ארו.

מבחינת ארו היתרונות עצומים: הקצב המהיר של שינויים טכנולוגיים והמעבר של התעשייה לשימוש במקורות מיקרו חוץ – מייצור ועד שימוש בכרטיסים המשמשים מערכת כמעט מושלמת, מקצרים ומפשטים את תהליך הפיתוח והייצור של מוצרים חדשים, והופכים את חברות הסטארט-אפ למגזר מרכזי, שכן הן מפתחות מוצרים חדשים ויכולות ליהפך במהירות לגופי מכירות גדולים המוכרים מוצרים בכמויות עצומות. העיסקה עם אינדיגוגו מביא את ארו אלקטרוניקס ממש אל תוך התנור שבו מתבשלות חברות הסטארט-אפ.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה