REVUZE גייסה 4$ מיליון בסבב סיד

1 ספטמבר, 2016

הסארט-אפ הישראלי עושה שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית בתחום ניהול עסקים ומותגים השלים גיוס הון ראשוני של $4 מיליון. החברה הודיעה על פתיחת משרדים בארצות הברית

הסארט-אפ הישראלי, העושה שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית בתחום ניהול עסקים ומותגים, השלים גיוס הון ראשוני של $4 מיליון. החברה הודיעה על פתיחת משרדים בארצות הבריתrevuze2

Revuze, חברה ישראלית המפתחת מערכת בינה מלאכותית לניתוח מגמות ושביעות רצון של לקוחות, הודיעה כי השלימה סבב גיוס הון ראשוני (Seed) של 4$ מיליון. את הסבב הובילו נילסן, קבוצת NPD וקבוצת TIP. במקביל הודיע החברה על יצרית מסגרת לשיתוף פעולה עם לקוחותיהם של משקיעיה, כמו גם על פתיחת משרדים בניו יורק ובסן פרנסיסקו.

הסטארט-אפ הישראלי עושה שימוש ברשתות עצביות, למידת מכונה לצורך הפעלתה של מערכת המספקת משוב לחברות עסקיות לגבי שביעות הרצון של לקוחותיהן. המערכת מנתחת באופן עצמאי ביקורות מקוונות, פוסטים ברשתות חברתיות ושלל מקורות מידע נוספים על מנת לספק תמונה מורכבת ומלאה של הלקוח. לצורך כך פתחה החברה את תחום ההבנה הקונטקסטואלית אשר מהווה בסיס להפקת מידע בעל ערך.  Revuze שואפת לייתר בכך את הצורך בהשקעה של כוח אדם, זמן וכסף רב בתפעול של מערך מורכב לניתוח שביעות הרצון ממותג, אתר או מוצר, אשר דורש כיום העסקה של אנליסטים, סוקרים ותחקירנים אשר מבלים זמן רב בהתוויה ויישום של מתודולוגיות מורכבות לניתוח דעת קהל.

Revuze שואפת לפשט גם את דרך שבה נעשה שימוש בנתונים המופקים על ידי המערכת שלה. המערכת שבנה בסטארטאפ מספקת את המידע שהופק באמצעות הפעלתן של טכנולוגיות בינה מלאכותית במסך יחיד וקל לשימוש. "Revuze משנה את הדרך שבה חברות מנהלות את המותגים שלהם, וזאת באמצעות שימוש בבינה מלאכותית" אמר ג'ון בורבאנק, נשיא יוזמות אסטרטגיות בנילסן, אחת מהחברות שהובילו את סבב המימון הראשוני של החברה הישראלית. "כעת הם יכולים לקבל מידע מדויק ופרטני אשר מאפשר להם להיות קשובים הרבה יותר לצרכי הלקוחות שלהם."

Revuze הוקמה על עיוד רמתי, איל שטרסבורג ויאיר אלמגור. החברה היא "בוגרת" החממה הטכנולוגית של נילסן בקיסריה, אשר מתמקדת בחברות הזנק בתחומי השיווק, המחקר והניהול.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , מחקרים ונתוני שוק