Keysight הכריזה על פתרון בדיקות למערכות WiGig

28 ספטמבר, 2016

המערכת החדשה מאפשרת לבצע את כל הבדיקות הנדרשות בתקן 802.11ad, כדי לפתח ערכות שבבים ואבזרי תקשורת אלחוטיים הפועלים בתדר הגלים המילימטריים 60GHz

המערכת החדשה מאפשרת לבצע את כל הבדיקות הנדרשות בתקן 802.11ad, כדי לפתח ערכות שבבים ואבזרי תקשורת אלחוטיים לתדר הגלים המילימטריים 60GHz 

ערכת הבדיקות המלאה לגלים מילימטריים
ערכת הבדיקות המלאה לגלים מילימטריים

חברת Keysight Technologies הכריזה על הזמינות של פלטפורמת בדיקות משולבת מדגם E7760A, התומכת בתקן IEEE 802.11ad המוכר גם בכינוי Wi-Fi/WiGig. מדובר בפתרון מלא להתמודדות עם תקן IEEE, אשר מפרט את הדרישות למערכות תקשורת אלחוטית מקומית, המעבירות נתונים בקצב של עד 6Gbps, תוך שימוש בתדרי נושא מילימטריים מסביב לתדר של 60GHz.

פלטפורמת E7760A wideband transceiver כוללת תוכנה משולבת אשר מריצה את כל הבדיקות הנדרשות על-פי תקן 802.11ad, המאפשרת למשתמשים לייצר אותות ולנתח אותם במסך אחד. המערכת משלבת גם מחולל אותות וקטורי ונתח אותות וקטורי המאפשרים לאמת את ביצועי ה-IF של האבזר הניבדק.

מקמ"ש M1650A
מקמ"ש M1650A

הערכה מספקת קישוריות למקמ"ש גלים מילימטריים  M1650A mmWave באמצעות כבל RF לביצוע בדיקות over-the-air testing ויכולת כיוונון (calibration) של האבזר בלא צורך להשתמש בציוד כיוונון חיצוני. המערכת מאפשרת לחבר עד שישה מקמ"שי M1650A אל מערך הבדיקה E7760A כדי לבצע בדיקות אימות של מערכות עיצוב אלומה ( beam forming), או השגת תפוקה מקסימלית על-ידי בדיקת מספר אבזרים בו-זמנית באמצעות בדיקה אחת (single setup).

סגן נשיא ומנהל תחום האבזרים האלחוטיים בחברת קיסייט, קיילאש נאראינאן, אמר שהלקוחות כיום מחפשים פתרונות יעילים כדי להביא לשוק מוצרים הפועלים בתדרים של 60GHz.

"החבילה הבנויה מ-E7760A ו-M1650A מספקת מענה קומפקטי המאפשר להתמודד עם מערך הדרישות של תקן 802.11ad, כדי לספק את רמת הביצועים הנדרשת. הפתרון הזה מספק מענה מושלם לאימות התכנון ולייצור המוני של ערכות שבבים, מודולים ואבזרים אלחוטיים הפועלים בתדרי 60GHz".

Keysight E7760A Wideband Transceiver
Keysight E7760A Wideband Transceiver

החברה מסרה שבפיתוח הפתרון, היא שיתפה פעולה עם חברות מובילות מתחום תכנון השבבים, כדי לפתח תוכנת  chipset control ייעודית, המספקת כלי-בדיקה אוטומטיים המיועדים לקצר את תהליכי אימות התכנון של ערכות שבבים.

"בדיקות בתנאי אמת (Over-the-air) הן קריטיות בהבאת טכנולוגיות מילימטריות אל השוק", אמר מנהל קבוצת Wireless Chipsets, Devices and Operators בחברת קיסייט, סאטיש דנסקרן. "בטכנולוגיות האלה כבר לא ניתן להסתפק במדידות המתבצעות באמצעות חיבור כבל אל מחבר ה-RF של האבזר הנבדק".

More information: www.keysight.com/find/E7760A

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , WIRELESS , חדשות , ציוד בדיקה