חברת SafeDK גייסה 3.5 מיליון דולר

24 נובמבר, 2016

הסטארט-אפ מהרצליה פיחתה פלטפורמה לניהול יעיל ובטוח של כלי פיתוח חיצוניים (SDKs) למפתחי אפליקציות. החברה גם השיקה גרסה ל-iOS

הסטארט-אפ מהרצליה פיחתה פלטפורמה לניהול יעיל ובטוח של כלי פיתוח חיצוניים (SDKs) למפתחי אפליקציות. החברה גם השיקה גרסה ל-iOS

safedk13

חברת הסטארט-אפ  SafeDK מהרצליה, המפתחת פלטפורמה לניהול SDK (ערכות לפיתוח תוכנה) למפתחי אפליקציות למובייל, השלימה סבב גיוס ראשון (A) בהיקף של 3.5 מיליון דולר. את הסבב הובילו Samsung Next Tel Avi, מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט, וכן קרן ההון סיכון StageOne, שהובילה לפני כשנה את סבב ה-Seed שבו גייסה החברה כ-2.5 מיליון דולר.

SafeDK תשתמש בהון להמשך פיתוח הפלטפורמה שלה ולהתאימה למפתחים של משחקי ילדים, מסחר אלקטרוני, אתרי חדשות ועוד. כמו כן, החברה תשקיע מאמצים בשיווק המוצר שלה בארצות הברית, שוק היעד העיקרי של החברה, וכן באסיה ובאירופה. SafeDK, שמשרדיה ממוקמים בהרצליה, הוקמה ב-2014 על ידי אורלי שואבי ורוני שטרנברג.

במקביל, הודיעה החברה על השקה רשמית של פלטפורמת ניהול המיועדת למפתחים בסביבת iOS. הגרסה הראשונה של הפלטפורמה היו זמינה עד כה למפתחי אנדרואיד בלבד. המערכת של החברה, הזמינה בענן כבר כשנה, הותקנה עד כה במיליוני מכשירים ברחבי העולם.

סרטון וידאו המציג את בעיית הניהול:

הפלטפורמה של SafeDK מיועדות למפתחי אפליקציות במובייל. בתהליך הפיתוח, מפתחי אפליקציות נזקקים לכלי פיתוח חיצוניים (SDKs) המסייעים למפתחים להוסיף לאפליקציות שלהם יישומים שונים כדוגמת חיבור לרשתות חברתיות, פרסום, אפשרויות תשלום, ניתוח התנהגות משתמשים ועוד.

תוכנות קוד חיצוניות אלה עשויות לעיתים לגרום לתקלות בלתי רצויות כגון האטת האפליקציה, צריכה גבוהה של סוללה ואפילו קריסה של פעילות האפליקציה. כמו כן, השימוש בתוכנות צד שלישי גם חושפות את המפתחים לזליגת מידע וסיכונים נוספים.

לאור ריבוי ה-SDKs שבהן משתמשים כיום מפתחי אפליקציות, ישנו צורך בפלטר פומה שתסייע להם לנהל את השימוש בכל אותם כלים חיצוניים. הפלטפורמה של SadeDK מאפשרת למפתחים להשתמש בכלי הפיתוח החיצוניים הללו בצורה יעילה ובטוחה יותר ומסייעת להם לאתר בעיות בזמן אמת ולהשבית או להפעישל את התוכניות הללו באופן יעיל בלחיצת כפתור בלבד ללא צורך לעדכן את האפליקציה אצל המשתמש.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , תוכנה ותכנון אלקטרוני