המחסן החדש של Digi-Key יוקם ליד המתקן הנוכחי במינסוטה

8 יוני, 2017

מדינת מינסוטה סייעה לחברת Digi-Key לגייס הון בהיקף של כ-300 מיליון דולר, הדרוש להקמת מתקן לוגיסטי נוסף, בשטח של מיליון רגל מרובע שיעסיק כ-1,000 עובדים. הכנסות המדינה מהפרוייקט יהיו כ-2 מיליארד דולר ב-10 שנים

The Warehouse of Digi-Key Electronics
Dave Doherty Digi-Key CEO
דייב דוהרטי

מפיצת הרכיבים הגלובלית Digi-Key הודיעה על החלטתה להקים את המתקן החדש שהיא מתכננת ליד המרכז הלוגיסטי הנוכחי של החברה, בעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה"ב. המתקן החדש ייבנה בשטח של כמיליון רגל מרובע ומתוכנן להעסיק כ-1,000 עובדים חדשים.  "בהשוואה למקומות אחרים, כדי להקים את המתקן במיקום הזה היינו צריכים להתגבר על מכשולים רבים", אמר נשיא ומנכ"ל Digi-Key דייב דוהרטי. "מדינת מינסוטה והמנהיגים של סיף ריבר פולס ומחוז פנינגטון העניקו לנו תמיכה נחרצת בפרוייקט".

המדינה מתגייסת לפרוייקט

למעשה, הוקמה שותפות ממשלית-פרטית אשר הבטיחה למפיצת הרכיבים תקציב של 300 מיליון דולר להקמת המתקן החדש. כיום פועלת Digi-Key מהעיירה סיף-ריבר פולס שבה מצויים הנהלתה והמחסן המלאי המרכזי שלה. האתר כולל גם מסלול המראה ונחיתה סמוך שממנו אפשר לבצע שילוחים אוויריים של רכיבים. החברה מחזיק יותר מ-1.3 מיליון סוגי רכיבים במחסן המלאי שלה, ומייצגת כ-650 יצרנים שונים.

אות הצטיינות מהמושל

החברה התלבטה בחודשים האחרונים בשאלה היכן להקים את המתקן החדש, והדבר היה תלוי במידה רבה מאוד בתמיכה של הרשויות. בהודעה של החברה היא מסרה ש"הטיפול בפרוייקט הגיע לרמת המדינה, כאשר השר לפיתוח הכלכלה והתעסוקה של מינסוטה בנה מבנה משפטי, לבקשת המושל מרק דייטון, שאיפשר לגבש את עיסקת המימון". ראש העיר של סיף ריבר פולס, בריאו הולמר, אמר שהעירייה עבדה קשה מאוד כדי להבטיח שהפרוייקט יתקיים בעיר. "מכיוון ש-Digi-Key היא חברה גלובלית צומחת, ההתפתחות שלה תייצר משרות חדשות וטובות מאוד". להערכת החברה, ההתרחבות העסקית בעקבות הפרוייקט תגדיל את הכנסות מדינת מינסוטה בכ-184 מיליון דולר בשנה, או ביותר מ-2 מיליארד דולר בעשור.

בחודש מרץ השנה, העניק המושל אות הצטיינות מיוחד לחברת Digi-Key על תרומתה לייצוא של מדינת מינסוטה, ובו הוא ציין שבשנה האחרונה היא מעסיקה 2,550 עובדים ושלחה רכיבים אלקטרוניים לכ-572,000 לקוחות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה