סינופסיס ומלאנוקס הדגימו תאימות הדדית ב-PCI Express 4.0

21 יוני, 2017

ההדגמה הראתה קישוריות מלאה והעברת הנתונים בקצב של 16GT/s בין DesignWare IP למפרט PCI Express 4.0 לבין מתאם ConnectX-5 של מלאנוקס

חברת סינופסיס (Synopsys) הודיעה היום (ד') שהיא משתפת פעולה עם חברת מלאנוקס (Mellanox) הישראלית בהבטחת תאימות הדדית מערכתית מלאה בין שני פתרונות ה-PCI Express 4.0 ששתיהן פיתחו בנפרד. שתי החברות ביצעו הדגמה של הצלחת התאימות ההדדית. ההדגמה כללה מחשב מארח הכולל את DesignWare Root Complex IP for PCI Express 4.0 וערכת תכנון אבות טיפוס DesignWare IP של סינופסיס, המחוברת להתקן מתאם רשת Mellanox ConnectX-5.

ההדגמה ממחישה אתחול מלא של ממשק ה-PCI Express 4.0, כולל חיבור הקישור, הגדרת תצורה ומניה (enumeration) במהירות של 16GT/s. בנוסף, שתי החברות עשו שימוש בפונקציונליות של התוויית שוליים במסלול בין המחשב המארח להתקן, בכדי להעריך את איכות חיבור התקשורת במטרה להשיג תכנון חזק יותר. ההדגמה בוצעה בביתן סינופסיס במהלך ועידת מפתחי ה-PCI-SIG. לסינופסיס ולמלאנוקס יש היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה בתחום ה-PCI Express 4.0. שתי החברות תרמו את איפיון נתוני ה-PHY בכדי לתקף את הדרישות החשמליות של מפרט PCI Express 4.0 ב-16GT/s, והחלו להדגים את התאימות ההדדית החשמלית כבר בשנת 2015. וכעת הן מדגימות תאימות הדדית מערכתית מלאה.

"הגענו לאבן דרך נוספת בשיתוף הפעולה שלנו עם סינופסיס כששתי החברות מדגימות את הובלתן בטכנולוגיית PCI Express", אמר גלעד שיינר, סגן נשיא לשיווק ב-Mellanox. "ההדגמות ממחישות את העוצמה של הפתרונות של שתי החברות ואת התמיכה המשותפת שלנו במפרט PCI Express 4.0 כדי לעמוד בדרישות הקישוריות של hyperscale, ענן, מחשוב עתיר ביצועים, לימוד מכונה, אחסון, מדיה ויישומים נוספים". "שיתוף הפעולה עם מלאנוקס מדגים את האופן שבו שתי החברות עוזרות למתכננים להאיץ את השילוב של ממשק PCI Express 4.0 בתכנוני מחשוב הענן עתירי הביצועים שלהם", אמר ג'ון קוטר, סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס.

פתרון ה-DesignWare IP for PCI Express המלא של סינופסיס הכולל בקרים, PHYs, ערכות לתכנון אבות טיפוס IP, תת מערכות IP ו-IP לתיקוף, זמינים כעת. בנוסף לכך, דרייברים של תוכנה ל-DesignWare IP for PCI Express Root Complex זמינים ב-Linux kernel.

למידע נוסף: www.synopsys.com/designware

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני , תקשורת