חברת Autotalks מתרחבת ליבשת אסיה

17 יולי, 2017

יצרנית שבבי התקשורת לרכב אוטוטוקס, מקימה שלוש שלוחות ביפן ובקוריאה כדי להתקרב ליצרני הרכב באסיה. "השווקים האלה הם זירת המפתח של כל תעשיית הרכב העולמית ושל טכנולוגיות V2X"

Autotalks

חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, המפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים למניעת תאונות באמצעות מערכי שבבי V2X (Vehicle-to-Everything), מרחיבה את הפעילות הבינלאומית שלה ומשיקה שתי שלוחות ביפן ושלוחה בדרום קוריאה, במטרה לספק תמיכה מקומית ליצרני רכב ברחבי אסיה והאוקיינוס השקט.

בראש השלוחה החדשה של אוטוטוקס ביוקוהמה שבטוקיו רבתי יעמוד רם שלום, שהצטרף לאוטוטוקס לפני כשלוש שנים. שלום משמש כסמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק לאזור אסיה פסיפיק באוטוטוקס, וכעת יעתיק את פעילותו ממשרדי החברה בישראל למשרד החדש באזור טוקיו. בראש השלוחה השנייה של אוטוטוקס ביפן, שממוקמת בעיר נגויה, ואשר תספק תמיכת מו"פ ותמיכה טכנית ללקוחות ולשותפי החברה ביפן, יעמוד גלעד מלר, שצבר יותר משמונה שנות ניסיון בפרויקטי מו"פ וניהול פרויקטים ללקוחות בתחום ה-V2X (Vehicle-to-Everything).

על רקע הצמיחה העסקית המהירה של אוטוטוקס בדרום קוריאה, הקימה החברה שלוחה בסיאול, אשר תספק תמיכה טכנית ושירותי מו"פ ללקוחות ולשותפי אוטוטוקס במדינה. אוטוטוקס גייסה לאחרונה לשלוחתה בסיאול את אונו קים (Eunho Kim), מנהל טכני מקומי המצויד בניסיון מקיף ביותר בתחום ה-V2X.

תנופה בינלאומית

הרחבת הפעילות במזרח אסיה היא חלק מהתנופה העסקית הבינלאומית של אוטוטוקס בשנה האחרונה שכללה הכרזה על שיתוף פעולה עם ענקית מערכות האלקטרוניקה לרכב, דנסו (DENSO) היפנית, שתשלב בפלטפורמת ה-V2X, שאותה היא מספקת ליצרניות רכב, את מערכי השבבים ל-V2X של אוטוטוקס.

ייצור המוני של הפתרון החדש, המיועד בשלב הראשון לשוק בצפון אמריקה, צפוי להתחיל בשנת 2019. ביוני 2017 הכריזה אוטוטוקס על פרויקט פיתוח עם Bosch הגרמנית לפיתוח טכנולוגיה למניעת תאונות אופנועים באמצעות תקשורת בין כלי רכב לאופנועים (B2V – Bike to Vehicle). בסוף יוני 2017 השלימה אוטוטוקס סבב גיוס הון בהיקף 40 מיליון דולר שכלל השקעה מקרן Mirai Creation – זרוע ההשקעות של טויוטה.

רם שלום, יעמוד בראש השלוחה ביפן

רם שלום, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק לאזור אסיה פסיפיק  באוטוטוקס ציין כי השוק האסייתי בכלל והשווקים ביפן ובקוריאה בפרט חשובים לצמיחתה של אוטוטוקס. "שווקים אלה מהווים זירת מפתח לכל תעשיית הרכב העולמית ולטכנולוגיות ה-V2X. העסקה שלנו עם דנסו ומהלכים אחרים שביצענו הביאו לזינוק ברמת האמון של שווקים אלה באוטוטוקס וברמת העניין של חברות משמעותיות באזור זה בהשתלבות באקו-סיסטם שיצרנו ל-V2X."

שלום גם מזכיר גם את מהצעת החקיקה (NPRM – Notice of Proposed Rule Making) שניתנה לאחרונה על-ידי משרד התחבורה של ארצות הברית (USDOT), אשר צפויה להיתרגם לחוק המחייב התקנת מערכות V2V מבוססות DSRC בכל כלי הרכב הקלים בארצות הברית.

"הוראת ה-NPRM שמכינה את הקרקע לכניסה מסיבית של מערכות V2X מבוססות DSRC בארצות הברית מנתבת עבודה רבה בתחום האלקטרוניקה לרכב לספקיות רכב ומערכות לרכב מאסיה, דבר שיוצר פעילות V2X אינטנסיבית באזור. זו הסיבה שהחלטתנו לבנות ארגון עם יכולות תמיכה ומו"פ באסיה פסיפיק. הארגון יעניק את התמיכה הטובה ביותר ללקוחות באזור ויאיץ באופן משמעותי את התנופה העסקית והטכנולוגית של אוטוטוקס".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , רכב אוטונומי , רכיבים