Avnet תפיץ את ערכות הפיתוח המהיר של MikroElektronika

9 אוגוסט, 2017

הדבר מלמד על תופעה מעניינת: הקהילה המקצועית מאמצת מודל שפותח על-ידי המייקרים, ומנצלת את הזמינות של כרטיסי מחשב כדי לקצר דרמטית את זמני הפיתוח ולאפשר יציאה מהירה של מוצרים לשוק, במיוחד בתחום ה-IoT

MIKROELEKTRONIKA Board

חברת אבנט העולמית (Avnet) חתמה על הסכם הפצה באמריקה הצפונית והדרומית לכל ערכות הפיתוח המהיר של חברת MikroElektronika הפועלת מפניקס, אריזונה, ומבלגרד בירת סרביה. חברת MikroElektronika מתמחה בהפצה ואספקת כלים לפיתוח אלקטרוני מיידי, המבוססים על כרטיסי פיתוח, תוכנות, רכיבים נלווים וספרי הדרכה.

MIKROELEKTRONIKA IOT
ערכת פיתוח ל-IoT של מיקרואלקטרוניקה

במובנים רבים היא מחקה את המודל הפועל היום בקהילת המייקרים, אשר התרגלה להשתמש במודולים ממוחשבים וערכות רכיבים המסופקות לכרטיסי בקרים כמו Arduino ולמחשבי כרטיס כמו Raspberry. הדבר מלמד על תופעה מעניינת: הקהילה המקצועית מאמצת מודל שפותח על-ידי חובבים, במטרה לקצר דרמטית את זמני הפיתוח ולאפשר יציאה מהירה של מוצרים לשוק.

הדבר גם מלמד על התחזקות מעמדם בשוק של כרטיסי הפיתוח ומחשבי הכרטיס: ירידה דרמטית במחירם, לצד שיפור בביצועים והוספת ממשקי תקשורת רבים, מאפשרים להשתמש בהם כפלטפורמה לפיתוח מיידי של מוצרים אלקטרוניים שונים. חברת MikroElektronika פיתחה מגוון גדול של כרטיסי פיתוח הכוללים ממשקים לחיבור מיקרובקרים ומעבדים עם רכיבים היקפיים כמו חיישנים, צגים, מקמ"שים ועוד. היא תומכרת בתקן התקשורת הפתוח mikroBUS המקשר בין מעבדים ומיקרובקרים עם רכיבים היקפיים, אשר נתמך על-ידי רוב היצרנים. בנוסף, היא מוכרת ערכות פיתוח הכוללות סטים מוכנים של רכיבים היקפיים, במודל המוכר של Arduino ו-Raspberry.

לדברי סגן נשיא אבנט לתחום הספקים, אלכס לוריו, ההתמקדות של חברת מיקרואלקטרוניקה בפיתוח פתרונות המאפשרים לספק מערכות IoT מהדור הבא, "מתאימה לא רק ללקוחות הקיימים של אבנט, אלא גם לקהילה הצומחת באמריקה של מייקרים ויזמים". מנהלת השיווק של מיקרואלקטרוניקה, אנדראה גליציה, אמרה שבעקבות הצלחת תנועת המייקרים, "יש באמריקה דרישה גדולה לפתרונות מהסוג ש-MikroElektronika מספקת".

לעמוד הנחיתה של מיקרואלקטרוניקה באתר אבנט, הקליקו כאן

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה