יום העיון של אינטל: FPGA להאצת ביצועים ביישומים תובעניים

31 אוקטובר, 2017

אינטל ואיסטרוניקס יקיימו יום עיון טכני להצגת התכונות החדשות של משפחת Stratix 10 FPGA והשימוש בה ביישומי בינה מלאכותית תובעניים. היום עיון יתקיים ב-29 לנובמבר 2017 במתחם אבניו בקרית שדה התעופה

STRATIX 10 FPGA

חברת Intel PSG (לשעבר חברת Altera) מקיימת יום עיון טכני הממוקד בשימוש ברכיבי FPGA לצורך האצת ביצועים ביישומים תובעניים. הסמינר הטכני יתקיים ביום ד' ה-29 בנובמבר 2017 במרכז הארועים אבניו שבקרית שדה התעופה. בארוע ישתתף סגן מנהל כל תחום ה-FPGA בחברת אינטל העולמית, וינסנט הו, אשר יתן את הרצאת הפתיחה בכנס שבה הוא יתאר את מפת הדרכים האסטרטגית של אינטל בתחום ה-FPGA לשנת 2018, ולשנים שאחריה.

בהמשך יוצגו התכונות המיוחדשות של רכיבי משפחת Stratix 10 FPGA החדשה. משפחה זו מיועדת לשמש כאבן בניין למימוש מהפיכת האינטליגנציה המלאכותית. לצורך זה היא מותאמת לבצע האצת ביצועים תובעניים כגון למידת עומק (Deep Learning), ניתוח נתונים Data Analytics)), עיבוד כמויות גדולות מאוד של מידע לא מפורמט (Big Data) וכדומה. המשפחה החדשה מיוצרת מטרנזיסטורי 14nm Tri-Gate של אינטל, המספקים קפיצת דרך בביצועים, וספקת עוצמת עיבוד של 10TFLOPS DSP תוך כדי חיסכון של 70% בהספק בהשוואה למוצרים הקודמים.

בסמינר הטכני יוצגו גם פתרונות Stratix 10 SoC המבוססים על ארכיטקטורת ARM Cortex-A53, פתרון SoC חדש הכולל שילוב של מעבד Xeon ורכיב FPGA בשבב יחיד, הצגת מתודולוגיות פיתוח חדשות עבור שימוש ב-FPGA להאצת ביצועים ושימוש בטכנולוגיות FPGA כדי להאיץ את הביצועים של מערכות בינה מלאכותית ושל מערכות לימוד מכונה המבוססות על רשתות לימוד עומק (Deep Learning) ויישומי אנליטיקס.

יום העיון מיועד למובילים טכנולוגיים בתעשיית ההייטק המיישמים טכנולוגיות של אנלטיקת מידע, למידה עמוקה, CTOs, מנהלי פיתוח, מנהלי פרויקטים, מהנדסי מערכת ומהנדסי חומרה ותוכנת Embedded. הוא יועבר על-ידי מרצים מחברת Intel וצוות מהנדסי היישומים של איסטרוניקס, ויכלול תצוגה שתתקיים במקביל אליו, שבה יוצגו פתרונות חדשניים בתחום.

ההשתתפות הינה ללא תשלום, אך מחייבת רישום מראש וקבלת אישור.

למידע נוסף ורישום: Intel PSG Innovation 2017

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , FPGA , חדשות