Keysight מרחיבה את מגוון המוצרים הנמכרים על-ידי Alltest

10 ינואר, 2018

חברת קיסייט הסבירה את המהלך בשינויים המתחוללים בשוק: "חל גידול במספר הלקוחות הזקוקים לפתרונות ייצור וניתוח אותות בתדרים שונים"

KEYSIGHT FIELDFOX

חברת קיסייט (Keysight Technologies) הרחיבה את מגון מכשירי המדידה הנמכרים על-ידי שותפיה ובהם גם ציודי בדיקה לתדרי RF. החברה הסבירה את המהלך בשינויים המתחוללים בשוק: "מגוון הולך וגדל של לקוחות בתחומי ה-Automotive, IOT, Power  ו-Medical, והצורך לתת מענה הולם למגוון רחב של לקוחות".

בהתאם למדיניות הזו, הורחב סל מוצרי Keysight לשיווק על-ידי Alltest, מפיצה מורשית בישראל לשיווק מוצרי Keysight הבסיסיים. מגוון המוצרים הנוסף כולל HH Vector Network Analyzers and Spectrum Analyzers, Analog RF Signal Synthesizers, Power Meters, HF LCR Meters , HV Power supplies and RF Accessories.

חברת קיסייט הסבירה שבשנים האחרונות חל גידול במספר הלקוחות הזקוקים לפתרונות ייצור וניתוח אותות בתדרים שונים. "הרחבת סל המוצרים מאפשר למפיצים שנבחרו בעולם, ובהם גם Alltest, להציע  מגוון רחב יותר של פתרונות טכנולוגיים למספר לקוחות גדול יותר, אשר מיישמים טכנולוגיות מתקדמות לתעשיות הרכב, אנרגיה, תעופה, השוק הרפואי והמוסדות האקדמיים הטכנולוגיים".

חברת קיסייט היא מהחברות המובילות בתחום הצב"ד האלקטרוני. היא נסחרת בבורסת נסד"ק לפי שווי שוק של כמעט 7.8 מיליארד דולר. בשנת 2017 צמחו מכירותיה ב-9% והסתכמו בכ-3.2 מיליארד דולר.

למידע נוסף: www.keysight.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה , שיווק והפצה