אלוט רוכשת את Netonomy התל אביבית

16 ינואר, 2018

החברה מתייחסת אל התפתחות ה-IoT כאל הזדמנות צמיחה. נטונומי פיתחה תוכנה המותקנת בנתב הביתי ועוקבת ממנו אחר כל הפעילות בבית, כולל אבזרי ה-IoT, ומאפשרת הכתבת מדיניות אבטחה

ALLOT CEO

חברת אלוט (Allot) תקשורת מהוד השרון, המתמחה בפתרונות אופטימיזציה של תקשורת IP עבור ספקי שירותי תקשורת, חתמה על הסכם לרכישת Netonomy התל אביבית, אשר מפתחת פתרון הגנת סייבר מבוסס תוכנה לבית המחובר. החברה לא מסרה מהו היקף העיסקה אולם דיווחה שהיא צפויה להיסגר "בזמן קצר מאוד". הרכישה היא חלק מאסטרטגיה של אלוט לספק לספקיות תקשורת פתרונות אבטחה מקיפים להגנת הלקוחות. היקף העיסקה לא ישפםיע מהותית על מצבה הפיננסי של החברה.

החברה מסרה שהצורך נובע מהתפתחות של האינטרנט של הדברים (IoT) הגורם להגדלת מספר המכשירים המחוברים בבית ולכן גובר הקושי בניהול ובמניעת פרצות אבטחה במכשירים אלו. הטכנולוגיה של Netonomy משלבת רכיב תוכנה על-גבי נתבים קיימים. "אלוט משקיעה בפתרונות אבטחה מבוססי רשת כדי לאפשר לספקיות התקשורת להעניק שירותי אבטחה בעלי ערך מוסך לצרכנים ועסקים", אמר מנכ"ל ונשיא אלוט תקשורת, ארז ענתבי (בתמונה למעלה). "הרכישה משלימה את הפיתוחים שלנו בתחום האבטחה באמצעות הוספת יכולות הגנה לנתב הביתי".

התקווה: תפנית בזכות ה-IoT

אלוט תקשורת נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 164 מיליון דולר. החברה מספקת פתרונות ניתוח רשת ואבטחה לספקיות שירות ברחבי העולם. הם כוללים ניתוח רשת ויישומים, בקרת עומסים ועיצוב רשת, פתרונות אבטחה מבוססי רשת, ועוד. הפלטפורמות שלה אלוט נמצאות ברשתות של כ-500 מפעילות סלולר, ספקיות שירותי ענן, ושירותים נייחים ובקרב כ-1000 ארגונים. בשנתיים האחרונות החברה מרחיבה את פעילותה בתחום האבטחה והגנת הרשתות בפני תקיפות, בין השאר בזכות הטכנולוגיה שלה המאפשרת ניטור חבילות (Deep Packet Inspection), איפיון תנועה ואופטימיזציה של התעבורה ברשת. בין השאר, היא מספקת הגנה לרשתות של Vodafone וטלפוניקה.

במצגת למשקיעים מנובמבר 2017, החברה הסבירה שהיא מתייחסת אל התפתחות ה-IoT כאל הזדמנות צמיחה, ושהיא נמצאת בדיונים עם מספר ספקיות שירותי תקשורת על ביצוע פרוייקטים משותפים להגנת אבזרי IoT המקושרים לרשתות שלהן. רכישת נטונומי מתאימה לאסטרטגיה הזו, מכיון שהיא פיתחה תוכנה המותקנת בנתב הביתי ועוקבת ממנו אחר כל הפעילות בבית, ומאפשרת הכתבת מדיניות אבטחה ודיווח על ארועים אל הענן ואל הטלפון הנייד של המשתמש. ההתמקדות בתחום האבטחה נועדה להחזיר את החברה לצמיחה, לאחר מספר שנים שבהן מכירותיה נמצאות בירידה עקבית, מכ-117 מיליון דולר ב-2014 לתחזית של כ-80-84 מיליון דולר ב-2017

למידע נוסף: www.allot.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , אבטחה , חדשות