Dell EMC וחברת TSG הישראלית יציעו שירות משותף להגנת סייבר לארגונים

31 ינואר, 2018

השירות המשותף, המתבסס על טכנולוגיות הסייבר של שתי הגופים, יפעל ממרכז הסייבר של דל בבאר שבע, ויספק לארגונים מערך כולל לניטור והגנה מפני מתקפות סייבר

קבוצת פתרונות הסייבר של Dell EMC וחברת TSG הישראלית, אשר בבעלות משותפת של התעשייה האווירית ופורמולה מערכות, השיקו שירות משותף לניהול וניטור אירועי סייבר לארגונים, אשר יתבסס על היכולות המשולבות של שני הגופים בתחום הסייבר. השירות החדש יפעל ממרכז הסייבר של Dell EMC בבאר שבע, המעסיק כיום מאות עובדים.

מטרת השירות היא לסייע לארגונים להפחית את היקף ועוצמת התקפות הסייבר כנגדם, וזאת על ידי טיפול בנקודות התורפה בתשתיות ה-IT מצד אחד, והגברת המודעות בקרב עובדים ומנהלים בארגון לסכנות הסייבר ומתן כלי מניעה טכנולוגיים ותפעוליים מצד שני. השירות יכלול ניטור רשת, ניהול אירועים, מודיעין סייבר, יעוץ , צוות תגובה, הדרכות ותרגולים. השירות מיועד הן לארגונים שאין להם גוף סייבר פנימי והן לארגונים שמפעילים גוף סייבר פנימי אך מעוניינים להעביר חלק מפעילותם לגורם חיצוני

ד"ר יניב הראל, מנכ"ל קבוצת פתרונות הסייבר של Dell EMC, אמר כי השירות החדש מביא את הידע של שתי החברות במסגרת מודל שירות רציף המתמודד עם תופעות סייבר מולם מתמודדים ארגונים.

קבוצת פתרונות הסייבר של Dell EMC הוקמה בשנת 2014 בפארק הסייבר בבאר שבע. הקבוצה מתמחה בפיתוח פתרונות אבטחה מותאמים אישית אשר מבוססים על מוצריה והטכנולוגיות של חברת דל. מנכ"ל קבוצת פתרונות הסייבר של Dell EMC הוא ד"ר יניב הראל.

חברת TSG, שנמכרה בינואר 2016 תמורת 50 מיליון דולר לתעשייה האווירית וחברת פורמולה מערכות, פעילה בתחומי המערכות השליטה והבקרה, מודיעין והגנת המולדת ליחידות צבאיות, רשויות ממשלתיות ותאגידים ברחבי העולם. TSG מפתחת מערכות מודיעין לאיסוף וניתוח מידע, מערכות לניהול פעולות מיוחדות וכוחות הצלה, מערכות העיר החכמה, וכן פתרונות אבטחת סייבר.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר