דאסו סיסטמס מקימה זירת מסחר תעשייתית

8 פברואר, 2018

פלטפורמת 3DEXPERIENCE Marketplace. מספקת סביבה מקוונת המאפשרת לעסקים, תעשיינים, יצרנים ומפעלים לשתף פעולה ולקיים פעילות מסחריות עם ספקים תעשייתיים אחרים ברחבי העולם

3DEXPERIENCE

חברת דאסו סיסטמס, הודיעה על השקת חנות אונליין ראשונה מסוגה לתעשייה ולייצור בשם 3DEXPERIENCE Marketplace. מדובר בסביבה מקוונת המאפשרת לעסקים, תעשיינים, יצרנים ומפעלים לשתף פעולה ולקיים פעילות מסחריות עם ספקים אחרים ברחבי העולם. זוהי פלטפורמת מסחר חדשה בענן למעצבים, מהנדסים ויצרנים. באמצעות חנות האונליין, עסקים המעוניינים למצוא ספקי שירותי  ייצור חדשים, לרבות ספקי ייצור בתחום ההדפסה התלת-ממדית, לקבל רכיבים ספציפיים בייצור אישי, או לנהל נכון יותר את סביבת ספקי השירות הנוכחית שלהם, יוכלו לגשת לשירות ייצור לפי דרישה ו- לשירות איתור חלקים חכם.

נכון להיום נמצאים ב-Marketplace 3DEXPERIENCE  נמצאים כ-50 יצרנים דיגיטליים מכל העולם, המצויידים ביותר מ-500 מכונות ויותר מ-30 מיליון רכיבים של 600 ספקים, המוכרים כמומחים בתחומם. בדומה לפלטפורמות מסחר מוכרות אחרות, גם כאן התחרות אונליין על כל לקוח תאפשר להם להיות תחרותיים יותר בעיצוב ובייצור וכן להפחית סיכונים וטעויות. בנוסף, יהיה ניתן לנהל את כל היבטי העסקה בין הקונה למוכר, כמו תשלומים, מחירים וחיובים ולספק תיעוד מלא של כל עסקה.

"החדשנות בעולם התעשייה היום מתרחבת הרבה מעבר לאימוץ תהליכי ייצור דיגיטליים גם אל הופעת שחקנים חדשים וביצירת קטגוריות חדשות של פתרונות, תהליכים ושירותים", אמר ברנרד שארלס, סגן נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "בהתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, ה-Marketplace 3DEXPERIENCE הופכת את שרשרת האספקה לשרשרת של ערך: עסק וירטואלי יחיד המתנהל בפלטפורמה חברתית יכול לפרוץ בדרך חדשה לעשיית עסקים ולייצר חדשנות וערך בתעשייה. פלטפורמות אונליין ושווקים מקוונים כבר הוכיחו הכוח שלהן ביכולת לשנות את שירותי הקמעונאות, התחבורה והאירוח. המסר שלנו היום הוא שתתחילו להתכונן – העולם התעשייתי הוא הבא בתור".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ייצור וקבלנות משנה , שיווק והפצה