טלרד: חוזים בהיקף של 31 מיליון דולר באמריקה הלטינית

27 פברואר, 2018

טלרד תספק תשתיות תקשורת בצ'ילי בהיקף של 16 מיליון דולר ותשתיות תקשורת בפרו בהיקף של 15 מיליון דולר. החברה מלוד נכנסה לבורסה בתל-אביב בחודש יוני 2017 וניסחרת היום לפי שווי של 279 מיליון שקל

Telrad CEO

ככל הנראה טלרד חוזרת לצמיחה. היום דיווחה טלרד נטוורקס (Telrad) שהיא זכתה במכרז לביצוע פרויקט תחזוקת רשת תקשורת סלולרית עבור מפעיל תקשורת בצ'ילה, בהיקף כולל של כ-16 מיליון דולר. הפרויקט יתחיל במאי 2018 ויתפרס לאורך תקופה של 4 שנים. החברה העריכה שתיתכן תוספת עבודות בפרויקט בהיקף כספי נוסף של כ-4 מיליון דולר. מנכ"ל טלרד, רן בוקשפן (בתמונה למעלה), אמר שהעיסקה מחזקת את מעמד החברה באמריקה הלטינית. "הפרויקט הזה מאפשר לנו להעמיק את פעילותנו בצי'לה, שבה אנו פועלים עם כ-10 מפעילי תקשורת, ומאמינים שנמשיך להרחיב את הפעילות באזור".

חברת טלרד מלוד מעסיקה כ-400 עובדים ומתמקדת כיום בשני מגזרי פעילות עיקריים: אספקת פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בעולם, וכן בתחום של הקמת תשתיות תקשורת ו-IT בישראל. כמחצית מהמכירות הן בתחום תשתיות התקשורת למפעילים בעולם, כשחלק מגדול מהן מבוסס על קווי המוצר של חטיבת התדרים המורשים (Licensed Solutions) היא רכשה מחברת אלווריון בשנת 2013, לפני שזו התמוטטה. בשבוע שעבר היא דיווחה על זכייה בפרוייקטים נוספים בפרו בהיקף כולל של כ-15 מיליון דולר. בהם: פרוייקט הקמת ותחזוקת רשת תקשורת סלולרית של מפעיל מקומי, בהיקף של 9 מיליון דולר למשך שלוש שנים.

החלפת תשתית WiMAX באזרביג'ן

בנוסף, היא זכתה בפרוייקט הקמת רשת סיבים אופטיים עבור אותו לקוח בהיקף של 1 מיליון דולר ובפרוייקט בהיקף של כ-5 מיליון דולר להקמת אתרים סלולריים בפרו, עבור חברה מקומית המנהלת תשתית תקשורת מקומית. אתמול טלרד דיווחה על הסכם עם חברת AzQTel מאזרביג'ן, לפריסת תשתית תקשורת מסוג fixed LTE עבור שירות האינטרנט העיסקי בפס רחב במדינה. למעשה, החברה מחליפה את תשתית ה-WiMAX הישנה שלה בתחנות הבסיס מסוג BreezeCOMPACT של טלרד, אשר מספקות קישוריות LTE בקצב של 142MHz בתדר החופשי 3.5-3.6GHz.

חברת טלרד החלה להיסחר בבורסה בתל-אביב בתחילת חודש יוני 2017, לאחר שביצעה הנפקת מניות פרטית וציבורית שבה היא גייסה כ-162 מיליון שקל. בנובמבר 2017 היא פירסמה את התוצאות הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של 2017, ודיווחה על צמיחה של כ-14% במכירות בהשוואה לשנת 2016, להיקף של כ-102.6 מיליון דולר. כיום היא ניסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-279 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת