דוד סומי וג'רארד חלימי הצטרפו ל-Siklu

19 מרץ, 2018

דוד סומי ינהל את השיווק וג'רארד חלימי ינהל את המכירות בעולם. חברת Grand View Research מעריכה שסיקלו היא אחת מהמובילות העולמיות בתחום התקשורת המקומית בגלים מילימטריים ליישומי טלקום

Siklu new VPs

חברת Siklu Communications מפתח תקווה מינתה שני מנהלי שיווק חדשים בעלי ותק בתעשיית התקשורת הישראלית. החברה מינתה את דוד סומי (בתמונה למעלה משמאל) כסגן נשיא לשיווק ואת ג'רארד חלימי (בתמונה מימין) כסגן נשיא למכירות. דוד סומי מגיע מחברת Proxim שפיתחה מערכות תקשורת אלחוטיות ליישומים קריטיים. הוא מילא בחברה תפקידי ניהול ההנדסה, ניהול השיוק ופיתוח עסקי.

ג'רארד חלימי מגיע מחברת אי.סי.איי, שבה היה אחראי על השוק האפריקי. לפני-כן היה אחראי על השיווק במדינות דוברות צרפתית בחברת SkyVision, לאחר ששימש כמנהל היחידה העסקית BSS בחברת קומברס. מנכ"ל חברת סיקלו, איל אסא, אמר ששנת 2017 היתה שנה מוצלחת מאוד לחברת סיקלו, "ועם הכניסה ל-2018 חשוב מאוד לשמור על המומנטום ולהגביר אותו.

מערכת  EtherHaul 8010 החדשה
מערכת  EtherHaul 8010 החדשה

חברת Siklu מספקת תשתיות תמסורת אלחוטיות בגלים מילימטריים בתדרי 60GHz, 70GHz ו-80GHz. היא נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחומים המתפתחים של E-Band ו-V-Band, המתייחסים לתשתיות תמסורת אלחוטיות מקומיות בתדרים מילימטריים (mmWave). התחום הזה צומח במהירות לאור העובדה שהשימוש בתדרי 6-38GHz כבר לא עומד בעומס של הרשתות, ומשקלם המרכזי של גלים מילימטריים במערכות הדור החמישי. להערכת חברת Grand View Research, השימוש של חברות טלקום בתשתיות גלים מילימטריים מצוי בצמיחה, והשוק העולמי צפוי להגיע להיקף של כ-4.23 מיליארד דולר בשנת 2025. החברה מציינת ש-Siklu מובילה את השוק, ואחריה באות Bridgewave ,NEC ,Keysight ,Sage ,Lightpointe.

לפני חודש החברה הכריזה על מערכת  EtherHaul 8010 החדשה, אשר מתממשקת אל תשתיות של סיבים אופטיים ומספקת תקשורת אלחוטית מקומית בתדרי 70/80GHz. המערכת החדשה של החברה מאפשרת לקיים תקשורת דו-כיוונית בקצבים של עד 10Gbps. המערכת גם כוללת ממשק 1GE ליישומי ניהול רשת קריטיים. לדברי המנכ"ל, החברה קיבלה מספק הזמנות ראשונות למערכת מצד מפעילי שירותי תקשורת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תקשורת