Digi-Key מקימה מחסן רכיבים בהשקעה של כ-300 מיליון דולר

27 מרץ, 2018

הפרוייקט נעשה במסגרת התרחבות הפעילות של החברה. בשנת 2017 צמחו המכירות של Digi-Key בכ-26% והסתכמו בכ-2.3 מיליארד דולר

Digi-Key

חברת הפצת הרכיבים הגלובלית Digi-Key Electronics, תתחיל בשבוע הבא בעבודות הבינוי לבניית מחסן רכיבים אלקטרוניים נוסף בעל שטח איחסון כולל של כמעט 200,000 מ"ר. המבנה ייבנה ליד מחסן הרכיבים הנוכחי של החברה בעיירה Thief River Falls שבמינסוטה, ארה"ב. להערכת החברה, ההשקעה הראשונית בפרוייקט תסתכם ביותר מ-300 מיליון דולר.

הפרוייקט נעשה במסגרת התרחבות הפעילות של החברה. בשנת 2017 צמחו המכירות של Digi-Key בכ-26% והסתכמו בכ-2.3 מיליארד דולר. כדי לתמוך בצמיחה, החברה גייסה עוד 170 עובדים נוספים, מהם 140 עובדים במרכז הלוגיסטי של ב-Thief River Falls. סגן נשיא לאדמיניסטרציה בחברה, ריק טרונטבנט, אמר שתוכנית הצמיחה המקורית של החברה היא להוסיף בכל שנה 100 משרות חדשות בעיירה בעשר השנים הבאות, מעבר למספר המועסקים שלה בתחילת 2017, שהסתכם בכ-3,200 עובדים.

נשיא ומנכ"ל Digi Key, דייב דוהרטי

נשיא ומנכ"ל החברה, דייב דוהרטי, אמר שצמיחת החברה דורשת גיוס עובדים שיאפשרו לה לעמוד בקצב, "שהוא כפול מקצב הצמיחה העולמי של תעשיית הפצת הרכיבים האלקטרוניים". חברת Digi-Key Electronics היא מפיצת רכיבים ופתרונות לתעשיית האלקטרוניקה בכל סדרי הגודל: החל מכמויות קטנות מאוד עבור פיתוח אבות טיפוס וכלה בכמויות גדולות מאוד לייצור סדרתי. כיום החרה מחזיקה במחסן הראשי שלה, שממונ נשלחםי הרכיבים לכל העולם, יותר מ-6.8 מיליון רכיבים של כ-750 יצרנים. לדברי דוהרטי, המטרה של החברה היא להחזיק את המלאי הגדול והרחב ביותר בתעשייה.

למידע נוסף: www.digikey.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה