ATS מנתניה מתחילה להפיץ את מוצרי המטרולוגיה של צייס

11 אפריל, 2018

הסכם ההפצה החדש מרחיב את תחומי הפעילות של ATS מתחום סורקי התלת-מימד לתחום מערכות הבדיקה והמדידה התעשייתיות המדוייקות של צייס

Zeiss Volumax

חברת ATS – Applied Technologic Services מנתניה, מונתה לנציגה והמפיצה בישראל של מוצרי חטיבת המטרולוגיה של חברת צייס (Zeiss) הגרמנית. במסגרת המינוי, מספקת חברת ATS מערכות מדידה אופטיות ומולטי-סנסוריות, ומערכות מדידה דיגיטליות למדידות מורכבות ומדויקות בטווחי טמפרטורה ובגדלים משתנים. המערכות מיועדות למגוון שוקי יעד, כדוגמת תעשיית החלל והתעופה, רפואה ומחקר, אנרגיה, מכונות, רכב, פלסטיק ועוד. במסגרת ההסכם, תיישם ATS את הפתרונות הללו הן במכירת ציוד חדש והן במתן שירותי הנדסה על ציוד קיים.

בין המערכות החדשות ש-ATS מתחילה להפיץ: מערכת Duramax (בתמונה למעלה) למדידות מדוייקות של חלקים בקו הייצור, מערכת Volumax למדידה תעשייתית באמצעות קרני X המאפשרת בקרת איכות מהירה וסינון רכיבים פגומים, מערכת Metrotom המבצעת בדיקת טומוגרפיה ממוחשבת המבוססת של קרני רנטגן של רכיבי מתכת קלים ורכיבי פלסטיק, תוכנת המדידה הגיאומטרית Calypso ועוד.

מנכ"ל חברת ATS, דרור רייס, אמר שלחברת ATS יש שיתוף פעולה ארוך שנים עם צייס בתחום סורקי התלת-מימד של צייס. "שתי החברות החליטו להרחיב את שיתוף הפעולה גם אל חטיבת המטרולוגיה". חברת
ATS פעילה יותר מ-40 שנה, ומספקת פתרונות טכנולוגיים ושירותים הנדסיים לתעשייה הביטחונית, לצה"ל,  למוסדות מחקר ופיתוח באקדמיה. היא מתמחה בייצוג חברות בתחומי הצילום המהיר, מערכות איסוף נתונים, אלקטרו-אופטיקה, אבטחת איכות, מדידים וחיישנים, וציוד תקשורת לוויינית.

מנכ"ל חברת ATS דרור רייס
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה