דרור שרון מונה לתפקיד מנכ"ל מגל

12 אפריל, 2018

שרון, שמכהן בחמש השנים האחרונות כנשיא ומנכ"ל חברת קונטרופ, יחליף את סער קורש, שכיהן כמנכ"ל מגל בשלוש השנים האחרונות. מגל סיימה את 2017 בהפסד תפעולי של 1.2 מיליון דולר

חברת מגל (Magal Security Systems) מיהוד, המפתחת מערכות להגנה משולבת על אתרים רגישים, הודיעה היום על מינויו של דרור שרון (בתמונה למעלה) לתפקיד מנכ"ל החברה במקומו של סער קורש, שכיהן כמנכ"ל החברה משנת 2015. המנכ"ל החדש צפוי להתחיל בתפקידו ב-24 ביוני 2018.

בחמש השנים האחרונות מכהן שרון כמנכ"ל חברת קונטרופ פרסיז'ן (Controp Precision), הנמצאת בבעלות רפאל ואירונאוטיקס ומתמחה בפיתוח מערכות אבטחה ותצפית אלקטרו-אופטיות לשווקי ההגנה וביטחון הפנים ברחבי העולם. במהלך כהותנו של שרון צמחו הכנסותיה של קונטרופ באופן משמעותי תוך שמירה על שיעורי רווחיות גבוהים. קודם לכן מילא שרון במשך 9 שנים במגוון תפקידים בחברת אופגל (Opgal), המפתחת מערכות הדמיה ומצלמות תרמיות, מתוכן כ-4 שנים בתפקיד המנכ"ל.

מגל, אחת מהחברות הוותיקות בישראל בתחום פתרונות האבטחה, מפתחת ומייצרת מערכות אבטחת וידאו, חדרי בקרה, גדרות חכמות והגנת סייבר. באחרונה השלימה מגל את רכישת השליטה בחברת AZ הישראלית, המייצרת מצלמות ומערכות מעקב לטווחים בינוניים וארוכים. מטרת הרכישה היא להרחיב את מגוון הפתרונות שלה בתחום הצומח של הגנה היקפית (Perimeter Security), הכולל מערכות תצפית, מעקב והתראה מפני חדירה למתקנים רגישים כגון בסיסים צבאיים ושדות תעופה.

ב-2017 ירדו הכנסותיה של מגל ב-5% ל-64.3 מיליון דולר, והחברה עברה מרווח תפעולי של 1.5 מיליון דולר ב-2016 להפסד תפעולי של 1.2 מיליון דולר. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 134.8 מיליון דולר.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , אנשים , תעופה וביטחון