Digi-Key מספקת גישה בלתי-מוגבלת לדגמי EDA/CAD

9 מאי, 2018

"עבדנו עם חברת EMA כדי להסיר את מגבלות ההורדה של מודלי EDA ו-CAD בספריית Ultra Librarian," אמר סמנכ"ל הנדסת יישומים ב-Digi-Key, ראנדל רסל. "כעת יש לנו כיסוי מודלים של יותר מ-1.25 מיליון רכיבים"

מפיצת הרכיבים האלקטרוניים הגלובלית, Digi-Key Electronics, הודיעה על מתן גישה בלתי-מוגבלת למודלים, מימדים ודגמי 3D STEP‏ של ספריית Ultra Librarian, אשר מתבצעת באמצעות האתר שלה, digikey.com. "עבדנו עם חברת EMA Design Automation כדי להסיר את מגבלות ההורדה של מודלי EDA ו-CAD בספריית Ultra Librarian," אמר סמנכ"ל הנדסת יישומים ב-Digi-Key, ראנדל רסל. "כעת יש לנו כיסוי מודלים של יותר מ-1.25 מיליון רכיבים. המשמעות היא שהקוחות יכולים להוריד ישירות חלק גדול מהמודלים שהם זקוקים להם לצורכי התכנון".

כל מודל נבדק יותר מ-30 פעמים

ספריית Ultra Librarian מציעה מודלים ביותר מ-20 פורמטים של EDA ו-CAD כדי לכסות את רוב כלי תכנון עבור כרטיסי PCB, כולל Altium‏, Eagle‏, KiCad‏, OrCAD ו-PADS. המודלים מיוצרים באמצעות תוכנת Ultra Librarian Desktop, המשתמשת בשילוב של תבניות (Templates), מיצוי PDF ואלגוריתמי אימות, כדי לאסוף במהירות את כל פרטי הרכיבים החשובים הדרושים לתכנון. כדי להבטיח דיוק, עקביות ועמידה בתקני IPC, המודלים עוברים יותר מ-30 בדיקות אימות שונות. חלק גדול מהם גם מאומת על-ידי יצרן הרכיב.

"מתן גישה למודלים באמצעות Digi-Key מעניק ללקוחות דרך קלה לשיפור תהליך התכנון שלהם", אמר נשיא ומנכ"ל EMA Design Automation, מני מרקאנו. מאגר ®Ultra Librarian מאפשר לחפש בבסיס נתונים של יותר מ-40 מיליון רכיבים כדי לבחור ברכיב המתאים. משתמשים רשומים יכולים להוריד רכיבים עם נתונים כתובים-מראש ומאומתים מבסיס נתונים של יותר מ-14 מיליון רכיבים בפורמט נייטרליים מבחינת כלי ה-CAD. ניתן לייצא סימבולים, חתימות-שטח ומודלי 3D של יותר מע-400 יצרנים בכ-20 כלי CAD שונים. ספריית Ultra Librarian נמצאת בבעלות חברת EMA Design Automation.

כדי להבטיח דיוק, עקביות ועמידה בתקני IPC, המודלים עוברים יותר מ-30 בדיקות אימות שונות
כדי להבטיח דיוק, עקביות ועמידה בתקני IPC, המודלים עוברים יותר מ-30 בדיקות אימות שונות

אודות Digi-Key

חברת Digi-Key Electronics, שהמטה שלה פועל מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה"ב, היא מפיצה כלל-עולמית מורשית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-6.8 מיליון מוצרים של כ-750 יצרנים, שמתכום כ-1.4 מיליון רכיבים נמצאים אצלה במלאי וזמינים למשלוח מיידי. החברה מספקת משאבים נוספים למהנדסים, בהם EDA וכלי תכנון, גיליונות נתונים, תכנוני ייחוס, תכנים להעמקת הידע וההכשרה ועוד.

למידע נוסף: Ultra Librarian, אתר Digi-Key העולמית והאתר הישראלי www.digikey.co.il/he.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה , תוכנה ותכנון אלקטרוני