דאסו סיסטמס ישראל עברה למשרדים חדשים ברעננה

13 מאי, 2018

ספקית תוכנות התכנון התעשייתיות נערכת להכפלת כוח האדם בישראל בעקבות הגדלת מספר המשימות של המשרד. המנכ"ל בויקיס: "חברת דאסו מחפשת כל הזמן טכנולוגיות חדשות, כולל טכנולוגיות ישראליות"

חברת דאסו סיסטמס ישראל (Dassault Systemes) נכנסה למשרדים חדשים ברחוב התדהר 5 בפארק התעשייה ברעננה, בשטח כולל של 500 מ"ר. היא שכרה חלק מהשטח שבו פעלה עד לאחרונה חברת SAP, כדי לאפשר את הרחבת הפעילות בארץ וקליטת עובדים נוספים. לדברי מנכ"ל דאסו סיסטמס בישראל, אלי בויקיס, החברה רואה גידול בהיקף הפעילות בישראל ומעריכה שהמשרד יגדל בשיעור ניכר, מעבר ל-17 העובדים המועסקים בו כיום.

"אנחנו רוצים להתחיל לשלב מתלמדים בפעילות שלנו בארץ. באירופה מקובל מאוד שמהנדסים שסיימו את הלימודים מבצעים סטאז' של שנתיים בתעשייה, כמו שרופאים משתלמים בבתי חולים לאחר לימודיהם. אנחנו רוצים לקלוט מהנדסים במתכונת של מתלמדים בתחומים כמו סייבר, ניהול ומערכות ובכל התחומים שבהם החברה עוסקת. אנחו מציעים להם חשיפה אל אחת מחברות התוכנה המצליחות ביותר בעולם".

בישראל מוכרת דאסו סיסטמס בעיקר כספקית תוכנות התכנון (CAD) מסוג Solidworks ו-CATIA ותוכנת CST (שאותה היא רכשה ב-2016) לסימולציה של תופעות חשמליות ואלקטרומגנטיות. "יש לנו אלפי לקוחות CAD בישראל. סולידוורקס הפכה לסטנדרט תעשייתי בארץ והיא נלמדת בכל בתי הספר הטכנולוגיים. גם CST נחשבת למעין תקן מקומי ונפוצה מאוד בקרב הלקוחות שלנו. כמעט כל מוצר טכנולוגי חדשני המפותח בישראל נבדק היום באמצעות כלים שלנו".

מטוס חשמלי בענן

כיום החברה מקדמת את תחום שירותי הענן, שבאמצעותו היא מספקת שירותי כלי פיתוח ושירותי ניהול המוצר (PLM) לכל מחזור החיים. מדובר בפעילות חדשה מאוד, כאשר אחת מהקלוחות הראשונה בארץ בתחום הזה היא חברת Eviation Aircraft ממושב קדימה שבשרון, המפתחת מטוס נוסעים חשמלי. הענן משולב בתוכנית ההתנסות שהיא בנתה לחברות סטארט-אפ: "זוהי תוכנית התנסות בחינם הנמשכת מספר חודשים, שבהם חברת הסטארט-אפ מקבלת אפשרות להתנסות בכל הכלים שלנו. לאחר מכן אנחנו מגבשים ביחד רשימה ראשונית של כל הרשיונות שהחרה זקוקה להם, ומספקים לה את הכלים באמצעות הענן בתנאים מאוד נוחים.

"לאחרונה הכרזנו על זירה מסחרית המקשר בין כל הלקוחות של דאסו העובדים בסביבת הענן. כיום רוב המכירות נעשות בתחום מכירת רשיונות שימוש בתוכנה, אולם דאסו מאמינה שהענן הוא הכיוון העתידי". בויקיס מעריך שהפעילות בארץ תתרחב בין השאר בעקבות התרחבות תחומי העניין של חברת האם, אשר בונה אסטרטגיה כוללת למתן כל פתרונות התוכנה הדרושות לחברות תעשייה טכנולוגיות. "אנחנו רואים גידול בפעילות בישראל ומעריכים שהמשרד יגדל. חברת דאסו מחפשת כל הזמן טכנולוגיות חדשות, כולל טכנולוגיות ישראליות. אם תהיה רכישה צפויה, סיכוי גדול מאוד שהיא תתבצע מכאן".

סימולציה של הפרעות אלקטרומגנטיות במעגל מודפס שנעשתה בתוכנת CST
סימולציה של הפרעות אלקטרומגנטיות במעגל מודפס שנעשתה בתוכנת CST
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני