הדו"ח הרבעוני הפיל את מניית MTI ביותר מ-10%

15 מאי, 2018

התנודה הזאת מפתיעה מכיוון שהחברה דיווחה על ירידה של 55 אלף דולר בלבד במכירות: מכ-6.21 מיליון דולר לכ-6.15 מיליון דולר. יכול להיות שהמשקיעים עצבניים לאור העובדה שהחברה עומדת בפני שינוי מבני

MTI Wireless Edge Antennas

ירידה קלה במכירות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2018 הפילה את מניית חברת MTI Wireless Edge הנסחרת בבורסת AIM בלונדון ביותר מ-15% עם תחילת המסחר אתמול. בסוף היום התייצבה החברה על ירידה של כ-11% וכיום היא נסחרת במחיר של כ-26.4 ליש"ט, בהשוואה למחיר של כ-29.3 ליש"ט שלשום. התנודה הזאת מפתיעה מכיוון שהחברה דיווחה על ירידה של 55 אלף דולר בלבד במכירות: מכ-6.21 מיליון דולר לכ-6.15 מיליון דולר.

חברת MTI Wireless נמצאת בבעלות קבוצת MTI ופועלת מפארק אפק שבראש העין. היא מעסיקה קרוב ל-200 עובדים ועוסקת בפיתוח וייצור אנטנות תקשורת אלחוטיות שטוחות ומורכבות לשוק הצבאי ולשוק האזרחי. בשנת 2017 הסתכמו מכירותיה בכ-26.4, בהשוואה לכ-23.3 מיליון דולר ב-2016. היא מחזיקה בבעלות על חברת Mottech Water Solutions, המספקת מערכות אוטומטיות להשקיה וניהול משאבי מים המבוססות על מערכת ההשקייה IRRInet שפותחה במוטורולה ישראל.

החברה-האם תצא מהבורסה ותיסגר

יכול להיות שהמשקיעים עצבניים לאור העובדה שהחברה עומדת בפני שינוי מבני: קבוצת MTI (הרשומה כ-"מ.ט.י מחשבים ושרותי תוכנה") שהיא הבעלים של החברה ונסחרת בבורסה בתל-אביב, חתמה על הסכם עם בעלי המניות לבצע מיזוג הפוך, שבמסגרתו הפעילות שלה תיבלע בתוך MTI Wireless Edge, והיא עצמה תצא מהוברסה התל אביבית ולמעשה תימחק ותחדל להיות חברה רשומה. קבוצת MTI בכל המניות של החברות הבנות Summit Electronics המפיצה פתרונות RF ומיקרו-גלים, וחברת Lighter Then Air המספקת בלוני תצפית הכוללים מטעדי מודיעין אלקטרוני, מכ"ם ומצלמות. עם השלמת המיזוג ומחיקת הקבוצה, יפעלו החברות הבנות במתכונת הנוכחית, אולם תחת הבעלות של MTI Wireless.

כיום מחזיקה קבוצת MTI בכ-53% ממניות MTI Wireless. במסגרת המיזוג, יקבלו בעלי המניות של הקבוצה מניות של  MTI Wireless בהתאם ליחס בשווי השוק של שתי החברות. על-פי הערכת שווי שבוצעה בחודש דצמבר 2017, השווי של  MTI Wireless הוא 18.8 מיליון דולר, ואילו שווי השוק של קבוצת MTI (ללא אחזוקתיה ב- MTI Wireless), הוא 10.7 מיליון דולר.

לאחרונה החברה הכריזה על סדרה חדשה של אנטנות שטוחות פוראבוליות בתדרים גבוהים ובתדיר הדור החמישי. בהן: אנטנות דו-ערוציות במספר תדרים: 23/80GHz, 15/80GHz, 18/80GHz ואנטנות בתדרי 32/80GHz ו-38/80GHz.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת