פולקסווגן פותחת בתל אביב קמפוס חדשנות

22 מאי, 2018

הקמפוס, שייקרא KONNECT, יתמקד בפיתוח של כלי רכב אוטונומיים, שירותי ניידות חדשים ופתרונות מותאמים אישית בעולם הרכב ויאפשר לחברות ישראליות קשר ישיר וממוקד לקבוצת פולקסווגן

במעמד שר הכלכלה מר אלי כהן, שי רינסקי מנכל משרד הכלכלה, והמדען הראשי של המשרד עמי אפלבאום, פתחה היום קבוצת פולקסווגן באופן רשמי, את קמפוס החדשנות של הקבוצה בתל-אביב תחת המותג קונקט (KONNECT).

קמפוס החדשנות של קבוצת פולקסווגן יעניק לחברות ולסטרטאפים ישראליים גישה ישירה וממוקדת לקבוצת פולקסווגן ולמותגיה הרבים. הקמפוס יקדם שיתופי פעולה עסקיים ויתמוך בפיתוח טכנולוגיות חדשניות בתחום הרכב באמצעות ייעוץ מקצועי וליווי של מנטורים מתוך קבוצת פולקסוואגן.

פיטר האריס, מנהל הלקוחות הראשי בקבוצת פולקסוואגן אמר היום "אני מאמין גדול בעולם הטכנולוגי המתפתח כיום בישראל. אני משוכנע ביכולתם של החברות הישראליות לסייע לקבוצת פולקסווגן לעמוד ביעד המרכזי  – להוות גוף בינלאומי מוביל בניידות ובתחבורה ברת קיימא. קמפוס החדשנות KONNECT מהווה צעד נוסף בהרחבת הפעילות של קבוצת פולקסווגן בישראל ונועד לסייע למערך המותגים שלנו לשתף פעולה עם קהילת הסטרטאפים והחדשנות המקומית".

יוהן יונגווירת', ראש מערך הדיגיטל הראשי בקבוצת פולקסוואגן הוסיף "במסגרת הקמפוס של פולקסווגן בתל-אביב אנחנו נספק פתרונות משלימים לרכב במגוון רחב של תחומים ובראשם, חיישנים, סימולציות, קישוריות בתחבורה, מערכות ניווט מתקדמות, הגנת סייבר, תוכנות מתקדמות לרכב ו- Big Data.

בראש קמפוס KONNECT תעמוד סטפני ריימן, מנכ״לית KONNECT. ריימן והצוות שלה יעבדו עם מותגי הקבוצה ויערכו סקירה מעמיקה של השוק בישראל לאיתור, תמיכה ופיתוח של פרויקטים ורעיונות ראשוניים עם סטרטאפים בתחומי הרכב הרלוונטיים. "אני שמחה ומתרגשת לקראת המעבר שלי לישראל כדי לעמוד בראש קמפוס החדשנות החדש של קבוצת פולקסוואגן בתל-אביב ואני מצפה מאוד ללמוד מקהילת הסטרטאפים והחדשנות בישראל ולעבוד איתם כדי לאתר טכנולוגיות מתקדמות עבור פתרונות הניוד העתידים שלנו" ציינה ריימן.

"המשימה של KONNECT היא לחבר, לטפח ולהאיץ את יזמות ההיי-טק העתידית של מותגי קבוצת פולקסווגן בתוך קהילת החדשנות בישראל. אנחנו נזמין חברות ישראליות רלוונטיות לפנות אלינו ולבסס שותפות עמוקה עם קבוצת פולקסווגן ומותגיה המובילים."

קבוצת פולקסוואגן, הממוקמת ב- Wolfsburg בגרמניה, הינה אחת מהקבוצות המובילות בעולם בתחום ייצור הרכב והגדולה ביותר באירופה על 12 מותגיה: אאודי, סיאט, סקודה, בוגאטי, בנטלי, למבורגיני, פורש, דוקאטי, פולקסווגן, פולקסווגן רכבי-נוסעים, ורכבים מסחריים – סקניה ומאן. בשנת 2017 סיפקה קבוצת פולקסווגן מעל 10 מיליון רכבים, מספר אשר מקביל ל- 22% משוק ייצור הרכבים החדשים במערב אירופה בלבד. היקף ההכנסות בשנת 2017 של הקבוצה, הסתכם בכ- 231 מיליארד יורו.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , רכב אוטונומי