ננו-דיימנשן מכרה מדפסת לאחת מ-10 חברות הבטחון הגדולות בעולם

11 יוני, 2018

במקביל, קיבלה החברה אישור ספק מורשה ממשלת ארצות הברית, מה שיאפשר לה לעשות עסקים עם המשרד לביטחון המולדת וסוכנויות ביטחון ממשלתיות אחרות

חברת ננו דיימנשן (Nano-Dimension) מנס ציונה, שפיתחה מדפסת תלת-מימד להדפסת מעגלים מודפסים (PCB), דיווחה על היום על מכירה של מדפסת נוספת מדגם DragonFly2020 לחברה בטחונית בארצות הברית. החברה לא חשפה את זהות הלקוח, אך ציינה כי מדובר באחת מ-10 החברות הביטחוניות הגדולות בעולם. במקביל, הודיעה ננו-דיימנשן כי קיבלה אישור ספק מורשה ממשלת ארצות הברית (קוד CAGE ), אשר מתיר לה לעשות עסקים עם חברות ממשלתיות וביטחוניות בארצות הברית.

כעת, כספק מורשה בארצות הברית, ננו-דיימנשן יכולה לבצע עסקים ישירות עם ממשלת ארצות ועם סוכנויותיה השונות, לרבות המשרד לביטחון המולדת וישויות ביטחוניות אחרות של ארצות הברית. סקטור הבטחון הינו שוק עיקרי של טכנולוגיות additive manufacturing.

אם רוצים להשתעשע במשחק הניחושים, אפשר לציין כי בין החברות האמריקניות הנמנות עם 10 החברות הביטחוניות הגדולות בעולם נמצאות לוקהיד מרטין, בואינג, Raytheon, Northrop Grumman, United Technologies ו- L-3 Technologies.

ננו-דיימנשן סימנה את השוק האמריקני כשוק מפתח עבור החברה, ובייחוד הסקטור הביטחוני, שבו נעשה שימוש הולך וגובר בטכנולוגיות של הדפסת תלת-מימד בתהליכי פיתוח. ננו-דיימנשן פועלת בארצות הברית באמצעות חברת-בת שמשרדיה בקליפורניה והיא חתמה על שיתופי פעולה עם מספר מפיצים בתחום. בחודש אפריל אף פתחה ננו-דיימנשן מרכז תצוגה, הדגמה והתנסות במשרדיה בקליפורניה להדגמת המדפסת בפני לקוחות פוטנציאליים והרחיבה את מערך השיווק והמכירות.

ננו-דיימנשן החלה השנה בשיווק מסחרי של מדפסת ה-DragonFly2020 Pro, המשמשת לבנייה מהירה של אבות טיפוס של מעגלים מודפסים. עד כה דיווחה החברה לבורסה על מכירה של מספר דו-ספרתי של מדפסות, בין היתר למכוני מחקר, חברות אלקטרוניקה, חברות תעשייתיות וחברות בתחום הביטחוני.

מנכ"ל ננו-דיימנשן עמית דרור ציין כי קבלת קוד CAGE הינה צעד חשוב במיצובה של החברה בשוק האמריקני. "כעת, לאחר שאנו מוכרים כספק additive manufacturing מורשה של ממשלת ארצות הברית לטובת פרויקטי ביטחון, מדפסת התלת מימד שלנו, ה- DragonFly 2020 Pro, תוכל להוות תפקיד מכריע בפרויקטים, להפחית סיכונים ופתרון אתגרי תכנון מורכבים, תוך כדי האצה משמעותית של תהליכי מחקר ופיתוח."

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: הדפסת תלת-מימד , ננו-דיימנשן