טורסטן בוכמאייר מונה לתפקיד מנכ"ל הסטארט אפ IonTerra

25 יוני, 2018

IonTerra מפתחת מערכות זיהוי וניתוח אובייקטים לרכבים אוטונומיים ומערכות בטיחות ברכב. הוא יחליף את רונן קורמן, אחד ממייסדי החברה

טורסטן בוכמאייר מונה לתפקיד מנכ"ל חברת הסטארט-אפ הישראלית IonTerra. הוא יחליף את רונן קורמן, אחד ממייסדי החברה, אשר יעבור לשמש כסמנכ"ל התפעול של החברה (COO).

חברת IonTerra פיתחה פלטפורמה לכלי רכב אוטונומיים אשר אוספת נתונים גולמיים מכל החיישנים ברכב, כמו מצלמות, חיישני LiDAR, מערכות מכ"ם ואולטרסאונד, מעבדת אותם בזמן אמת ומצליבה את המידע המגיע ממספר מקורות. המערכת מנתחת את המידע מהחיישנים ומזהה אובייקטים ואת מיקומם ביחס לרכב. המערכת פועלת על-גבי מחשב הרכב בלא צורך בהתקנת מעבדים ייעודיים.

טורסטן בוכמאייר

במסגרת תפקידו, בוכמאייר יהיה אחראי על פיתוח והידוק הפעילות עם לקוחות החברה – חברות הרכב ויצרניות מערכות בטיחות לרכב – בניית שותפויות אסטרטגיות והרחבת יישום הפלטפורמה בקרב לקוחות נוספים.

בתפקידו הקודם שימש בוכמאייר בתפקיד סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-IonTerra. בוכמאייר החל את דרכו המקצועית בגרמניה בחברת Siemens, ובהמשך דרכו מילא שורה של תפקידים בכירים בתחום הפיתוח העסקי והמכירות בחברות טכנולוגיה ישראליות ביניהן: Telmap, Silent communication ו-Celeno. לבוכמאייר תואר מאסטר (M.Sc) בהנדסת אלקטרוניקה, תקשורת ומערכות IT מאוניברסיטת הנובר.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אנשים , מינויים , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: IonTerra , טורסטן בוכמאייר