YST קיבלה את הנציגות של 3Peak הסינית

10 יולי, 2018

חברת הפאבלס 3Peak Incorporated הוקמה על-ידי מהנדסים בכירים לשעבר בטקסס אינסטרומנטס ופריסקייל, ומתמחה ברכיבים אנלוגיים דלי הספק ובעלי רעש נמוך מאוד. כל הרכיבים מיוצרים בחברת טאואר-ג'אז ממגדל העמק

חברת YST יואב סימן טוב מפתח תקווה קיבלה את הנציגות בישראל של יצרנית השבבים הסינית 3Peak Incorporated, הפועלת מהפארק התעשייתי Suzhou שבסין. החברה מתמחה ברכיבים אנלוגיים דלי הספק ובעלי רעש נמוך מאוד. היא מספקת מגברי שרת, משווים, ממירי נתונים (ADC-DAC), רכיבי ניהול הספק, רכיבי וידאו אודויו וכדומה לשוק התעשייתי, הרפואי, שוק התקשורת ומוצרי הצריכה.

חברת 3Peak הוקמה בשנת 2008 במימון של קרנות הון סיכון מעמק הסיליקון ומסין, על-ידי ד"ר שיקשו זוה, שלפני כן שימש כמהנדס בכיר בתכנון מעגלים אנלוגיים בחברת פריסקייל. הטכנולוגי הראשי הוא ד"ר פנג יינג, ששימש במשך 20 שנה כמהנדס פיתוח בכיר בחברת טקסס אינסטרומנטס בדלאס, טקסס. לחברת 3Peak יש קשר ישראלי מעניין: כל הרכיבים שלה מיוצרים על-ידי חברת טאואר-ג'אז (TowerJazz) ממגדל העמק, במפעל הישראלי, ובמפעל האמריקאי היפני שלה.

החברה החליטה שטאואר-ג'אז תהיה היצרנית היחידה שלה, בזכות ההתמחות של טאואר בתהליכי ייצור יעילים של רכיבים אנלוגיים ורכיבי RF. מעניין לציין שלפני כשנתיים היא החליטה להסמיך יצרן אלטרנטיבי כדי להבטיח אסקת ייצור שוטפת בכל מצב, וחתמה על הסכם אסטרטגי עם טאואר-ג'אז, שלפיו היצרנית האלטרנטיבית תהיה חברת TowerJazz Panasonic Semiconductor, שהיא שותפות בבעלות טאואר (51%) המפעילה מתקן ייצור בפרוסות של 200 מ"מ בעיר טונאמי ביפן, שבו ייוצרו הרכיבים הנוספים שלה.

למידע נוסף: YST יואב סימן טוב אלקטרוניקה

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה