Driivz מהוד השרון גייסה 12 מיליון דולר

6 אוגוסט, 2018

הגיוס מובל על-ידי חברת Centrica הבריטית, אשר תשקיע מיליוני דולרים ב-Driivz. סנטריקה מספקת שירותי אנרגיה בבריטניה, באירלנד ובצפון אמריקה, ומקימה תשתית רחבת היקף לטעינת כלי-רכב חשמליים

חברת Driivz מהוד השרון, המפתחת פתרונות תוכנה לניהול הטעינה של כלי רכב חשמליים, מגייסת 12 מיליון דולר בהובלת חברת שירותי האנרגיה הבינלאומית Centrica plc וחברת ההשקעות Ombu Group. חברת Driivz הוקמה על-ידי צחי מרקור בשנת 2011, ופיתחה פלטפורמה מבוססת ענן אשר מספקת למפעילי רשתות טעינה, יצרני רכב וציוד עזר, פתרון מלא לניהול היבטי הפריסה של כלי-רכב חשמליים, החל מטעינת הרכב, דרך ניהול החשבון ועד חיוב הנהג.

במסגרת הגיוס תבצע סנטריקה השקעה של כמה מיליוני דולרים בחברה באמצעות קרן ההשקעות שלה, Centrica Innovation. פלטפורמת ניהול הטעינה של Driivz תשולב בשירות טעינה חדש של כלי-רכב חשמליים שחברת Centrica מציעה לעסקים בבריטניה, הזקוקים למתקני טעינת רכב-חשמלי (EV) של העובדים ו/או של ציי רכב. הפלטפורמה של Driivz כבר נמצאת בשימוש מסחרי בבריטניה ובארצות הבריתץ החברה מסרה שהיא מנהלת 90,000 נקודות טעינה מ-60 סוגים שונים של תחנות טעינה, הנמצאים בשימוש של כ-200,000 נהגים.

מנכ"ל Driivz, דורון פרנקל, אמר ששיתוף הפעולה עם Centrica יאפשר לזרז את האימוץ של כלי-רכב חשמליים. מנהל טכנולוגיה וחדשנות ב-Centrica Innovation, ג'ונתן טיודור, אמר שעד 2030 צפויים לעלות על כבישי בריטיניה כ-14 מיליון כלי-רכב חשמליים. "שיתוף הפעולה עם Driivz, במסגרת מערך השירות שלנו לכלי-רכב חשמליים, Centrica Electric Vehicle Services, יאפשר לנו לבחון דרכים חדשות שיאפשרו לחבר את הלקוחות לרשת הטעינה ואת הפוטנציאל הטמון בשילוב של של אפליקציות רכב-רשת בשוק האנרגיה העתידי".

שירות CEVS של Centrica יעניק לנהגים גישה אל פורטל שירות עצמי, אשר יספק להם שליטה מלאה על צורכי הטעינה: החל מניהול החשבון ופריסת התשלומים ועד תכנון כלים שיסייעו לזהות את עמדת הטעינה הקרובה, לשריין תור ולנווט אליה. חברת Centrica plc מספקת אנרגיה לכ-28 מיליון לקוחות, בעיקר בבריטניה, באירלנד ובצפון אמריקה. היא מעסיקה יכ-33 אלף עוהדים והמטה שלה ממוקם בווינדזור-ברקשיר, בריטניה.

למידע נוסף: www.centrica.com/EVS

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אנרגיה וסביבה , חדשות

פורסם בתגיות: Driivz , EV