סדנת בקרת המנועים של STMicroelectronics מגיעה לישראל

20 אוגוסט, 2018

סדנת הפיתוח והאיפיון של מערכות בקרת מנועים BLDC/PMSM, באמצעות המיקרו-בקרים ממשפחת STM32, תתקיים בתל-אביב ביום ד', 17 באוקטובר 2018. ההשתתפות ללא תשלום

הסדנא האירופית הנודדת של חברת STMicroelectronics בתחום בקרת המנועים באמצעות המיקרו-בקרים STM32, מגיעה לתל-אביב ביום ד', ה-17 באוקטובר 2018. מדובר בסדנא מעשית של יום אחד המכשירה את המפתחים להשתמש בערכת הפיתוח החדשה  STM32 Motor Control SDK v5.x. הערכה משמשת כדי לאפיין, לשלוט ולכוון מנועי BLDC תלת-פאזיים המחוברים אל לוח הבקרה באמצעות המיקרו-בקר STM32F303 MCU ודרגת ההספק הגבוה STSPIN830.

ההשתתפות בסדנא דורשת ידע בסיסי בנושא מנועי BLDC/PMSM, ובנושא Field Oriented Control, והגעה עם מחשב לפטופ שעליו מותקנת תוכנה שתימסר למשתתפים עם המייל המאשר את השתתפותם. הסדנא מחולקת לשני חלקים: בבוקר תתקיים הרצאת מבוא על מוצרי הבקרה וכלי הפיתוח של ST ומיד לאחריה ייערכו ייערכו שלוש הדרכות על השימוש ב-ST Motor Profiler, השימוש בכלי התכנון Motor Control Workbench PC ותכנון בעזרת STM32CubeMX ו-TrueSTUDIO.

לאחר ארוחת צהריים ייערכו סדנאות נוספות בתחומים כמו השימוש בספריות API, אינטגרציה של IP נוספים בתוך הפרוייקט, בקרת וכיוונון התכנון והמנועים והצגת פתרונות תחום דרגת ההספק.

ההשתתפות סדנא היא ללא תשלום, אך דורשת רישום מוקדם וקבלת אישור.

למידע נוסף ורישום: STM32 Motor Control hands-on workshop

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות

פורסם בתגיות: STMicroelectronics