IC-SHINE זכתה בנציגות של Insignis בישראל

3 אוקטובר, 2018

החברה מתמחה בתחום התכנון והייצור של רכיבי DRAM, ומספקת רכיבי זיכרון, מודולי זיכרון, כונני SSD ורכיבי eMMC

חברת IC-SHINE GLOBAL מהרצליה מתחילה להפיץ בישראל את פתרונות הזיכרון של חברת Insignis מאיידהו, ארה"ב. חברת Insignis היא חברת פאבלס המספקת פתרונות זיכרון מהמדף ופתרונות שתוכננו בשיתוף פעולה עם הלקוחות. החברה מתמחה בתחום התכנון והייצור של רכיבי DRAM, ומספקת רכיבי זיכרון, מודולי זיכרון, כונני SSD ורכיבי eMMC הכוללים זיכרונות flash ובקרים בשבב יחיד, המאפשרים להוריד מה-CPU את מטלות ניהול הזיכרון.

המוצרים של החברה עומדים בתקנים תעשייתיים, תקני מיחשוב ארגוני ובתקני תעשיית הרכב. החברה מייצרת באמצעות הסכמים ארוכי טווח עם יצרניות שבבים (foundries), המאפשרים לה להתחייב לאספקת רכיבים ולתמיכה ארוכי טווח. זכרונות ה-DRAM של החברהה עומדים בתקני JEDEC ונמסרים ללקוח לאחר תהליך בדיקות הכולל גם עמידות בטווח טמפרטורות תעשייתי. הם כוללים רכיבי SDR, DDR, DDR2 ו-DDR3 ומופיעים במארזי BGA ו-TSOP.

מודולי הזיכרון של החברה הם מסוג DIMM, SODIMM וכוללים גם מודולים תפורים לצורכי הלקוח. הם מיוצרים מזכרונות DRAM העומדים בטמפרטורות תעשייתיות. פתרונות ה-SSD של החברה מיוצרים במגוון טכנולוגיות, דוגמת Multi Level Cell NAND, בתצורה התעשייתית Pseudo Single Level Cell וכוללים אפשרות Power Loss Protection. החטיבה הזו מספקת פתרונות בפורמט של SATA-2.5", mSATA, M.2 וכמובן eMMC.

למידע על החברה: http://insignis-tech.com

למידע על זמינות והזמנות בישראל: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה