גילת ו-Global Eagle הציגו אינטרנט מהיר במטוסים מלוויין LEO

23 אוקטובר, 2018

לדברי סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה בגילת, רון לוין, "הפתרון של גילת ביצע את המעבר הראשון מסוגו בעולם בין לוויינים אשר נעים במסלולים שונים"

חברת גילת רשתות לוויין (Gilat) מפתח תקווה השתתפה בפרוייקט החלוצי של השגת אינטרנט מהיר במטוסים באמצעות לוויין נמוך מסלול (LEO). הפרוייקט בוצע באמצעות מטוס הניסוי "אלבטרוס 1" של חברת Global Eagle באמריקאית, אשר צוייד במודם הלווייני המוטס של גילת, אשר התקשר עם לוויין Phase 1 LEO של חברת Telesat, אשר שוגר לחלל מוקדם יותר השנה. הניסוי הדגים בהצלחה קישוריות רציפה ומעבר בין לוויינים גבוהי מסלול במסלול גאוסטציונרי (GEO) בגובה של 36,000 ק"מ, וקישוריות רציפה עם לווייני ה-LEO של Telesat.

"שיתוף הפעולה בין Telesat, גילת ו-Global Eagle יכול לשנות את חוויית האינטרנט המהיר במטוסים עבור מיליוני נוסעים ברחבי העולם", אמר סמנכ"ל Telesat LEO, ארווין הדסון. "הטיסה שביצע מטוס הניסוי של Global Eagle עם המודם המוטס של גילת, מראה שארכיטקטורת לווייני ה-LEO של Telesat עונה לדרישות Global Eagle לקישוריות פס רחב רציפה. בין השאר היא הראתה יכולת מעבר בין לווייני LEO ולווייני GEO". לדברי סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה בגילת, רון לוין, "הפתרון של גילת ביצע את המעבר הראשון מסוגו בעולם בין לוויינים אשר נעים במסלולים שונים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , חלל , תקשורת

פורסם בתגיות: גילת