ראדא מדווחת על הזמנות בהיקף של 12 מיליון דולר

12 נובמבר, 2018

מעל 5 מיליון דולר מההזמנות הן למכ"מים טקטיים, מנוע הצמיחה העיקרי של החברה, ויתר ההזמנות היו למוצרים מתחום האוויוניקה. בראדא מציינים כי ההזמנות התקבלו מלקוחות ביטחוניים אסטרטגיים

חברת האלקטרוניקה הצבאית ראדא (RADA) מדווחת הבוקר על הזמנות חדשות בהיקף של כ-12 מיליון דולר. הזמנות בהיקף של מעל 5 מיליון דולר התקבלו עבור המכ"מים מבוססי התוכנה של ראדא להגנה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת טווח (C-RAM), מערכות הגנה כנגד כלי טיס בלתי מאוישים (Counter-UAV) והגנה אווירית לטווחים קצרים (SHORAD).

בראדא מדווחים כי מרבית ההזמנות התקבלומארגוני ביטחון שהינם לקוחות חדשים ואסטרטגיים, וכי הזמנות הללו עשויות להוביל להזמנות המשך משמעותיות בעתיד. עוד מסרו בראדא כי חלק מההזמנות הינן הזמנות המשך אשר התקבלו מלקוחות שביצעו הזמנות ראשוניות מראדא מוקדם יותר השנה.

שאר ההזמנות, בהיקף של מעט פחות מ-7 מיליון דולר, הן הזמנות המשך למוצרים האוויוניים של החברה, תחום הפעילות השני של החברה לצד המכ"מים הטקטיים, ובכלל זה מערכות לכלי טיס בלתי מאויישים, מערכות למסוקים, מקליטי וידאו דיגיטאליים, ותחזוקה של מערכות אוויוניקה.

מנכ"ל ראדא דב סלע ציין כי הזמנות האחרונות מעידות כי פעילות האוויוניקה של החברה נותרה יציבה ורווחית. "ההזמנות שהתקבלו אצלנו נוטעות בנו ביטחון כי פעילות זו תמשיך לשמור על יציבות בשנים הקרובות."

עוד הוסיף סלע כי מנוע הצמיחה של החברה, מגזר המכ"מים מבוססי התוכנה, ממשיך לצבור תאוצה עם הזמנות חדשות שהתקבלו מלקוחות אסטרטגיים. "יתר על כן, אנו רואים כי לקוחות חדשים איתם התחלנו לעבוד בתחילת השנה מתחילים לבצע הזמנות המשך. אני שב ומדגיש כי שוק המכ"מים הטקטיים שלנו נמצא עדיין בשלב צמיחה ראשונית, ואנו רואים כיצד הוא צובר תאוצה. אנו מאמינים כי המובילות שלנו בשוק המכ"מים הטקטיים לכוח המתמרן תניב את פירותיה בעתיד הקרוב."

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: ראדא