סינופסיס ו-Truphone מספקות תכנוני SIM ללא כרטיס עבור IoT

20 נובמבר, 2018

שיתוף הפעולה בין שתי החברות כולל הטמעת ה-eSIM של טרו-פון בספריית הקניין הרוחני של סינופסיס, כדי לאפשר תקשורת בטוחה בין אבזרי IoT ניידים ובינם לבין הענן

חברת סינופסיס (Synopsys) תשלב את תוכנת ניהול ה-SIM של חברת Truphoneבספריית הקניין הרוחני (IP) שלה, DesignWare. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, תשולב תוכנת eUICC של Truphone בחבילת DesingWare tRoot Hardware Secure Module של סינופסיס, במטרה להגן על הקישוריות והניהול של אבזרי IoT. תוכנת eUICC, המוכרת גם בכינוי eSIM, היא חלק מפלטפורמת Io3 של Truphone, ומספקת תכנוני חומרה ותוכנה המאפשרים לעדכן כרטיסי SIM מרחוק בלא להסיר אותם מהאבזר המקושר.

כרטיס SIM ללא כרטיס

ספריית tRoot של סינופסיס מספקת מודולים של תכנוני חומרה עבור מערכות על שבב (SoC), המאפשרים לאבזרים מקושרים לבצע זיהוי ודאי אחד של השני, כדי להקים ערוץ תקשורת מאובטח, גם כאשר הם מחוברים אל הענן. שיתוף הפעולה מספק תמיכה במפרט Embedded SIM החדש של ארגון GSMA, המאפשרת לפתח ולנהל מוצרים המקושרים לרשת באמצעות iSIM, שהוא מרכיב של תכנון חומרה המתקשר אל הרשת הסלולרית בלא שימוש בכרטיס SIM סטנדרטי נתקע.

"שילוב טכנולוגיית ה-SIM של Truphone ב-tRoot HSM IP של סינופסיס, מאפשר למכשירים להגיע לקישור הסלולרי כשהם מוכנים", אמר סטיב אדלר, מנהל פיתוח עסקי ב-Truphone. "ביחד, אנחנו מאפשרים סביבה פתוחה שמבטלת את העלות והמורכבות הכרוכות בהפצת כרטיסי SIM פיזיים ומפשטת את משימת חיבור המכשירים. המהלך הזה הופך את רעיון ה-IoT הנייד למעשי ובר-קיימא".

סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס, ג'ון קוטר, הסביר שבניית מכשירי IoT מקושרים דורשת חומרת SIM שמתפקדת באופן הדוק עם שירותי הקצאה מרוחקים, כדי לאפשר עדכונים מאובטחים בשטח. "מוצר ה-DesignWare tRoot  for iSIM החדש שלנו מספק פתרון חומרה ותוכנה מאומת מראש, כולל תוכנת SIM של Truphone, המאפשר קישוריות סלולרית במכשיר IoT או במכשיר של הצרכן, תוך הגנה על השבב כנגד מתקפות זדוניות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תוכנה ותכנון אלקטרוני , תקשורת

פורסם בתגיות: SYNOPSYS , סינופסיס