אלביט הדמיה נמחקה מהמסחר בנסד"ק

10 פברואר, 2019

החברה לא עמדה בשווי השוק המינימלי שמחייבת הבורסה. ועדת השימוע של בורסת נסד"ק דחתה את בקשתה לקבל ארכה נוספת. מניות החברה יימחקו לאלתר מהבורסה ללא אפשרות ערעור

כעת זה סופי: מניותיה של חברת האחזקות אלביט הדמיה (Elbit Imaging) תימחק מחר מהמסחר בנסד"ק, וזאת לאחר שוועדת השימועים של הנסד"ק דחתה את בקשת החברה לקבל ארכה נוספת שתאפשר לחברה לעמוד שוב בתנאי המינימום של הבורסה. בעקבות ההודעה, מאבדת מניית החברה בבורסה של תל אביב כ-5.5% מערכה.

תהליך מחיקתה של מניית החברה מהמסחר בארצות הברית החל בסוף חודש דצמבר, כאשר קיבלה מהנסד"ק התראה לפני מחיקה וזאת לאחר שמניית החברה נסחרה מתחת לשווי שוק של 15 מיליון דולר במשך 30 ימי מסחר רצופים, ובכך חרגה מאחד מתנאי המינימום של הבורסה. אלביט הדמיה ניצלה את זכותה להופיע בפני ועדת השימוע של הנסד"ק והציגה תוכנית פעולה כיצד תוכל לעמוד שוב בקריטריונים אם תינתן לה ארכה, ואולם הוועדה לא התרצתה ודחתה את בקשת החברה. משמעות הדבר: מניותיה של החברה יימחקו כבר מחר מהמשך המסחר, כאשר בפני החברה לא עומדות יותר אפשרויות ערעור או דחייה.

אלביט הדמיה הוקמה ב-1996 כחברת-בת של אלביט מערכות שתתמקד בפיתוח טכנולוגיות לאבחון רפואי ומערכות הדמיה רפואית. ב-1999 נרכשה על ידי חברת "אירופה-ישראל" של מוטי סיזר והתרחבה מתחום המכשור הרפואי למגוון תחומים נוספים ובהם הקמת מרכזי קניות בהודו ומזרח אירופה, מלונאות, אופנה והשקעות הון-סיכון.

בתחום הביו-טכנולוגיה מחזיקה החברה מחזיקה ב-40% מחברת אינסייטק (Insightec), שפיתחה מערכת בלתי פולשנית לטיפול ברעד ראשוני באמצעות קרינת אולטרה-סאונד, וב-30% בחברת כמידה-סל (Gamida-Cell), העוסקת במחקר ופיתוח של טכנולוגיות לריפוי באמצעות תאי גזע שמקורם מדם טבורי.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: מכשור רפואי

פורסם בתגיות: אלביט הדמיה , נסד"ק