Incredibuild מנצלת מעבדים פנויים בארגון להאצת הפיתוח

10 פברואר, 2019

הפלטפורמה של החברה הופכת את הרשת הארגונית למחשב-על ענק, המבצע במקביל פעולות חישוב עתירות עיבוד, כמו קומפילציה, סימולציה, עיבוד גרפי ובדיקת תוכנות נהיגה אוטונומית

בתמונה למעלה: מערכת נהיגה אוטונומית של Argo AI. משתמשת ב-Incredibuild לקבלת משאבים מאלפי מעבדי CPU

חברת Incredibuild מתל אביב הכריזה על פלטפורמה המאיצה את תהליך בדיקת האיכות של תוכנות במהלך הפיתוח, באמצעות רעיון ישן, אבל מרתק: המערכת של החברה מתחברת אל כל המחשבים בארגון, מאתרת את המעבדים הפנויים או מעבדי CPU שיש בהם משאבי עיבוד בלתי מנוצלים, ורותמת אותם לטובת תהליך בדיקת האיכות של המוצר הנמצא בפיתוח. באופן זה ניתן לגייס לטובת הפרוייקט משאבי מחשוב עצומים. החברה פעילה במיוחד בקרב חברות תוכנה, מחקר ופיתוח וגם גיימינג, ואולם בקרב לקוחותיה ניתן למצוא גם חברות המפתחות תוכנה לנהיגה אוטונומית, חברות ענן וחברות IoT.

לאחרונה דיווחה חברת Argo AI האמריקאית, המפתחת מערכת נהיגה אוטונומית אוניברסלית שניתן יהיה להתקין בכל כלי-רכב, שבאמצעות התוכנה של אינקרדי-בילד היא הצליחה לגייס אלפי מעבדי CPU לבדיקת תרחישי הנהיגה האוטונומית, מתוך המחשבים הנמצאים בשימוש עובדיה. הפלטפורמה של אינקרדי-בילד מתאימה במיוחד לתהליכי פיתוח הדורשים כוח מחשוב רב, כמו למשל קומפילציה, סימולציות או עיבוד גרפי. היא תורמת עבורן את כוח המחשוב הפנוי במחשבים האחרים המחוברים ברשת הארגונית המקומית או בענן, ולבצע את המשימה במקביל.

בפועל, הפלטפורמה הופכת את הארגון למחשב-על גדול, באמצעות התקנת רכיב תוכנה (Agent) בכל מחשב ברשת. מחשב-העל הווירטואלי מפעיל לצרכיו את העיבוד הבלתי מנוצל (Idle CPU) בכל רגע נתון, של יתר המחשבים ברשת. הקמת רשת העיבוד המאוחדת נעשית באמצעות תשתית התקשורת הקיימת ולא כרוכה בהתקנת חומרה מיוחדת.

הגרסה החדשה של הפלטפורמה המיועדת לצורך ביצוע של בדיקות יחידה (Unit Test), שהן בדיקות המתבצעות במהלך פיתוח תוכנה, שמטרתן לוודא את תקינותן של יחידות הקוד הקטנות ביותר, המייצגות פונקציה אחת ולעיתים גם מודול שלם. היישום החדש של החברה תומך בכל פלטפורמות הבדיקה המובילות, כגון NUnit, Google Test, XUnit, MSTest/VSTest ועוד. חברת אינקרדי-בילד הוקמה ב-2002 והפלטפורמה שלה נמצאת כיום בשימוש על-ידי כ-150 אלף משתמשים. להערכת החברה, השימוש בפלטפורמה שלה חסך ללקוחות (במצטבר) יותר מ-5 מיליון שעות עבודה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: טכנולוגיות מידע

פורסם בתגיות: Incredibuild , בדיקות תוכנה