ערן שליו מונה לטכנולוג הראשי של טלרד

10 פברואר, 2019

שליו הוא בעל נסיון בהקמת ותפעול שירותי תקשורת וירטואליים. הוא יהיה אחראי על המעבר של חברת טלרד מפתרונות הדור הרביעי לפתרונות תקשורת של הדור החמישי

חברת טלרד (Telrad Networks) מלוד המספקת פתרונות תקשורת לתחום ה-LTE, מינתה את ערן שליו כטכנולוגי הראשי שלה. שליו יהיה אחראי לאסטרטגיית הפיתוח של החברה ולמעבר אל טכנולוגיות הדור החמישי (5G). ערן מביא איתו ניסיון של 28 שנים בתעשיית התקשורת. בין תפקידיו בעבר: מנהל פיתוח עסקי בחברת נוקיה, וניהול מחלקות פיתוח עסקי ובשיווק בחברות סלקום, קווי זהב ו-TTI. הוא הקים שתי חברות שירותי תקשורת וירטואלית (Mobile Virtual Network Operators – MVNO) ובשנים האחרונות שימש כמנכ"ל חברת Cellact Communications, המספקת שירותי 4G MVNO.

נשיא חטיבת הוויירלס של טלרד, כריס דניאלס, אמר שהרקע של שליו בתחומי הטלקום, התקשורת הניידת ותוכנה "יבטיחו שנשמור על הובלה טכנולוגית באספקת פתרונות תקשורת רחבת פס של הדור הבא למפעילי התקשורת". חברת טלרד מספקת פתרונות תקשורת LTE לספקיות שירותי תקשורת ניידת. עד היום היא ביצעה 300 התקנות בכ-100 מדינות. היא נמצאת בשליטת קרן פורטיסימו (41.5%) ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי ווי שוק של כ-104 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכמו מכירותיה, בכ-98.2 מיליון דולר, בהשוואה למכירות של 102.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2017.

בשנת 2013 היא רכשה את פעילות ה-Access Wireless Broadband של חברת אלווריון והרחיבה את מוצרי הגישה האלחוטית שלה. כיום החטיבה הזו מרכזת את עיקר פעילותה. בנוסף היא מחזיקה בשתי חברות בת עיקריות: חברת מגלקום המספקת שירותי הקמה, אינטגרציה ותמיכה של רשתות תקשורת ו-IT, וחברת אואזיס, העוסקת בתכנון והקמת רשתות תקשורת מורכבות בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת