הודו והדור החמישי מצמיחים את סרגון

21 פברואר, 2019

החברה דיווחה על הכנסות של 343 מיליון דולר ב-2018. הודו מהווה את שוק היעד העיקרי, עם 38% מההכנסות. חוזים משמעותיים לחברה בשוק הדור החמישי בצפון אמריקה

חברת סרגון (Ceragon), המספקת פלטפורמות של תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), חתמה את 2018 עם הכנסות של 343 מיליון דולר, גידול של 3.6% בהשוואה ל-2017. הרווח התפעולי עלה מ-23.1 מיליון דולר ל-26.1 מיליון דולר, והרווח הנקי צמח שנה רביעית ברציפות ל-23.0 מיליון דולר, לעומת 15 מיליון דולר ב-2017.

סרגון פועלת בתחום התמסורת האלחוטית ומספקת פלטפורמה המאפשרת למפעילות תקשורת להרחיב את קיבולת הרשת שלהן, וזאת ללא צורך בשדרוג משמעותי של התשתית הקרקעית, ובכך מהווה פיתרון יעיל באזורים מאוכלסים ובאזורים מרוחקים. הפיתרון הזה מציב את החברה בעמדה טובה לנצל את שתי מגמות עיקריות בעולם התקשורת הסלולארית: המעבר של שווקים מסוימים, כמו למשל הודו, מתשתית 3G ל-4G ותחילת שדרוג התשתיות לדור החמישי, שמתחילה כעת בעיקר בצפון אמריקה וצפויה להתרחב בשנים הקרובות למקומות נוספים בעולם.

חלוקת ההכנסות לפי אזור גיאוגרפי מלמדת על הפרישה המאוזנת של החברה בכל השווקים המרכזיים בעולם. השוק העיקרי בשנת 2018 היה השוק ההודי, אחד משווקי הסלולאר הצומחים ביותר בעולם, היה אחראי ל-38% מהכנסות החברה. אמריקה הלטינית היוותה כ-18% מהכנסות, צפון אמריקה 12% ואירופה 11%.

אינדיקציה ראשונה לדריסת הרגל של סרגון בעולם הדור החמישי התקבלה בדיווח של החברה לפני מספר חודשים, לפיו ההזמנות שקיבלה החברה ברבעון השלישי בלבד ממפעילות סלולאר בצפון אמריקה לצורך שדרוג התשתית מרשתות LTE ל-5G, הי גדולות בהיקפן הכספי מכל ההזמנות שקיבלה החברה משוק זה במחצית הראשונה של השנה.

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון, אמר בעקבות הדו"חות: "אנו ממשיכים לזהות פעילות גוברת מצד לקוחות במרבית האזורים הגיאוגרפיים הודות להרחבות נמשכות של רשתות 4G באזורים מסוימים ותחילת המעבר לרשתות 5G באזורים אחרים. כדי לסייע ללקוחותינו לעמוד באתגרים שלהם, אנו מציעים, באופן קבוע, יכולות נרחבות על גבי פלטפורמות קיימות וחדשות, ובו בזמן ממשיכים להשקיע באופן משמעותי בטכנולוגיית הדור הבא שלנו."

רן ורד מונה למנהל הכספים של סרגון

בתוך כך, הודיעה סרגון על מינויו של רן ורד לתפקיד סמנכ"ל בכיר ומנהל הכספים הראשי. הוא יחליף את דורון ארזי, שימשיך לשמש בתפקידו כמשנה למנכ"ל סרגון עם סמכויות עסקיות ואסטרטגיות נרחבות יותר.

רן מגיע לסרגון מצ'ק פוינט, בה שימש כסמנכ"ל חשבונאות ומיסים מאז 2018, וקודם לכן שימש בתפקיד סמנכ"ל בכיר ומנהל הכספים הראשי ברדקום. לאורך הקריירה המקצועית שלו שימש רן במגוון תפקידים בתחום הפיננסי באמדוקס ומספר שנים כרו"ח בפירמת KPMG.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , דור חמישי , תקשורת

פורסם בתגיות: הודו , סרגון