לאחר חודשיים: גיא שמש פורש מתפקיד מנכ"ל רדקום

7 אפריל, 2024

שמש מונה לתפקיד בפברואר ועוזב על רקע "סיבות אישיות" סמנכ"ל התפעול חיליק איטמן מונה לתפקיד מנכ"ל זמני. רדקום רשמה ב-2023 הכנסות של 51.6 מיליון דולר

[בתמונה: מימין, גיא שמש, משמאל, חיליק איטמן]

חברת רדקום (Radcom) הודיעה היום (א') על מינויו של חיליק איטמן לתפקיד המנכ"ל הזמני של החברה. איטמן, שמשמש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל התפעול של רדקום וייכנס לתפקיד המנכ"ל מיידית, מחליף את גיא שמש, שמונה לתפקיד המנכ"ל רק בחודש פברואר השנה ועוזב "מסיבות אישיות".

לפני שמש, ניהל במשך 4 שנים את החברה אייל הררי, במהלכן רשמה רדקום 16 רבעונים רצופים של גידול בהכנסות. רדקום החלה בתהליך איתור למציאת מועמד של קבע לתפקיד המנכ"ל.

רדקום מפתחת פתרונות לניטור תעבורה ואבטחת שירות (Service Assurance) ברשתות תקשורת. פלטפורמת ACE של החברה, הייעודית לרשתות 5G, להבטחת שירות נועדה כדי לוודא כי כל משתמש זוכה לרוחב-הפס ולתעבורת הנתונים הנדרשים כדי שהיישום יפעל כמצופה, בין אם מדובר בצפייה בסרטון ביוטיוב, משחק רשת או תקשורת בין רכבים (V2X). ברשתות דור חמישי האתגר הוא מורכב יותר וזאת בשל ריבוי המכשירים והיישומים. ACE עושה שימוש בכלים של למידת-מכונה, שמאפשרים לאפיין, על סמך זיהוי מאפיינים וחריגות, את סוגי המכשירים ואת תבניות השימוש עבור היישומים, גם כאשר התוכן מוצפן.

ב-2023 רשמה רדקום הכנסות של 51.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-46.1 מיליון דולר ב-2022. הרווח הנקי (במונחי GAAP) עמד על 3.7 מיליון דולר ב-2023, בהשוואה להפסד נקי של 2.3 מיליון דולר ב-2022.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דור חמישי , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: גיא שמש , חיליק איטמן , רדקום