DJI שילבה שלוש טכנולוגיות של סיוה ברחפן החדש שלה

12 מרץ, 2019

סדרת רחפני ה-Mavic 2 של יצרנית הרחפנים הסינית כוללת קניין רוחני של סיוה בתחום הבינה המלאכותית, הראייה הממוחשבת והתקשורת לטווח ארוך

סדרת הרחפנים החדשה של חברת DJI הסינית, ה-Mavic 2, שיצאו לשוק באוגוסט האחרון, משלבים שלוש טכנולוגיות של חברת סיוה (Ceva), כך חשפה היום החברה הישראלית. על פי החברה, יישומים שונים ברחפן מתבססים על הקניין הרוחני של החברה בתחום הראייה הממוחשבת, הבינה המלאכותית והתקשורת לטווח ארוך.

DJI היא יצרנית הרחפנים המובילה כיום, ועל פי ההערכות חולשת על 70% משוק הרחפנים המסרחיים והאזרחיים. סדרת ה-Mavic 2 היא המתקדמת ביותר שייצרה עד כה החברה, והיא מיועדת לעוסקים בצילום מקצועי, צלמי אוויר ויצרני תוכן. בדומה לסדרת Mavic Pro הפופולארית, גם ה-Mavic 2 הוא רחפן מתקפל, אך כולל שיפורים במערכות לייצוב תמונה ויישומים חכמים מתקדמים כמו Hyperlapse ו-ActiveTrack, המאפשרים חווית צילום קלה ושידור וידאו יציב יותר מהאוויר, וכן שיפורים במערכות זיהוי משטחי נחיתה וזיהוי עצמים. בנוסף, זמן הטיסה ב-Mavic 2 גדל לעד 31 דקות לכל טעינה.

זהו הלקוח הראשון בתחום הרחפנים שעליו מדווחת סיוה. בערך מחצית מהכנסותיה של סיוה מתבססות על תמלוגים ממכירה של כל מוצר קצה שכולל את הקניין הרוחני שלה, ועל כן חברה מובילה בשוק הצרכני כמו DJI עשויה להניב לחברה הכנסות משמעותיות.

מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: "רחפני הצילום של DJI משנים תעשיות רבות ומספקים חוויית שימוש חסרת תקדים הודות לשימוש בבינה מלאכותית, ראייה ממוחשבת ותקשורת ארוכת טווח. חדשנות זו מאפיינת את סדרת הרחפנים Mavic 2, ואנו גאים שהטכנולוגיות המתקדמות שלנו בתחומים אלה סייעו ל-DJI להוביל את השוק".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: קניין רוחני , רחפנים

פורסם בתגיות: DJI , סיוה