הסתיים כנס SNUG: "הבינה המלאכותית משנה את התעשייה"

17 מרץ, 2019

יותר מ-500 מהנדסים ומפתחים השתתפו בכנס SNUG Israel 2019 של סינופסיס, שהתקיים בחודש הקודם. הוצגו טכנולוגיות חדשות בתחומי תכנון שבבים, אימות וה-IP, ונבחנו השפעות הבינה המלאכותית על מבנה ה-SoCs

חברת סינופסיס (Synopsys) דיווחה שבכנס השנתי של קבוצת המשתמשים שלה, SNUG Israel 2019 שהתקיים בחודש שעבר בהרצליה, השתתפו יותר מ-500 מהנדסים ומפתחים. הנושאים המרכזיים היו חידושים בתחום תכנון, אימות ו-IP עבור תעשיית השבבים, והמגמות בתחומים הצומחים בתעשייה, דוגמת AI, Machine Learning, תעשיית הרכב, מחשוב ענן ו-IoT. מנכ"ל משותף של קבוצת התכנון בסינופסיס, ססין גאזי (בתמונה למעלה), סקר בהרצאתו את המציאות המתפתחת של Smart Everything המחוללת תמורה במגזרים טכנולוגיים רבים. לדבריו, "המורכבות של התכנונים, התהליכים וטכנולוגיות אבטחת המידע, דוחפים את סינופסיס לספק קו מוצרים מלא המסייע לייצר חדשנות".

כנס SNUG Israel כלל השנה מסלולים הסוקרים את תחום ה-AI ואת האופן שבו ה-IP והכלים האחרים בתחום זה תומכים בתכנון ובבניית אבות טיפוס של שבבי AI דוגמת מעבדי deep learning. סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס, ג'ון קוטר, דיבר על "ה-DNA של של SoCs אינטליגנטיים". הוא תאר כיצד AI ו-deep learning משנים גם את ההרכב של מערכות על-גבי שבב וגם את שוק הסמיקונדקטורס כולו. הוא הציג את האופן שבו מערכות אינטליגנטיות נבנות באמצעות משאבי IP הדרושים למגוון משימות בינה מלאכותית כמו עיבוד מתמחה, רוחב פס, קיבולת זיכרון וקישוריות נתונים בזמן אמת.

13 ועידות SNUG ברחבי העולם

האירוע כלל הרצאה של סגן נשיא להנדסת אימות בסינופסיס, אשל חריטן, בכותרת "אתגרים ופתרונות בתחום האימות במגזרי שוק חדשים". הוא הדגים כיצד סינופסיס מאפשרת "קיצור תהליכים משולש" ומסייעת ללקוחותיה להאיץ את הייצור בהיקפים גדולים באמצעות תהליכים מוקדמים יותר של פיתוח תוכנה, אימות והתאמה ללקוחות, במגזרים דוגמת AI, 5G ורכב. הוועידה כללה גם דיון פאנל בנוגע לתכנון ולאימות בענן מחשוב. הפאנל דן באתגרים של בניית שבבים, במוכנות של מוצרי סינופסיס בענן הציבורי וכן באמולציה (ZeBu) בענן המחשוב של סינופסיס.

מנהל תחום analog/mixed-signal ו-custom group בסינופסיס, ד"ר יצחק זפרני, אמר שחברות מכל הגדלים והמגזרים של תעשיית הסמיקונדקטורים המקומית שולחות את המהנדסים שלהן ל-SNUG Israel 2019 בכדי ללמוד איך תכנון שבבים משנה את העולם. כנס SNUG – Synopsys User Group מספק למשתמשים בכלי התכנון ובטכנולוגיה של סינופסיס פורום פתוח שבו הם יכולים לשתף רעיונות, לדון בבעיות ולבחון פתרונות. כיום קיימות 13 ועידות SNUG ברחבי העולם, שמושכות אליהן קרוב ל-10,000 משתמשים המייצגים יותר מ-900 חברות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס , תוכנה ותכנון אלקטרוני