Fusion Design של סינפוסיס השיג 100 טייפ-אאוטס

16 אפריל, 2019

כל הרכיבים החדשים יוצרו בתהליך המתקדם של 7 ננומטר

חברת סינופסיס (Synopsys) הכריזה שפתרון Fusion Design Platfrom השיג אבן דרך משמעותית כשחצה את רף ה-100 Tapeouts בתהליך ייצור של טכנולוגיית 7 ננומטר בשנה הראשונה.הפתרון מורכב מכלי תכנון דיגיטליים סינופסיס, וכולל שיתוף בין מנועי תכנון שונים. הוא עושה שימוש במודל נתונים ייחודי לייצוג לוגי וייצוג פיזי, ומאפשר לשפר את התכנון של רכיבים המיוצרים בתהליכי ייצור של 7 ננומטר.

"מעודד לראות את ההטמעה המהירה של Fusion Design Platform בקרב לקוחותינו", אמר ססין גאזי, מנכ"ל משותף של קבוצת התכנון בסינופסיס. "עבדנו באופן הדוק עם צוותי התכנון של הלקוחות בכדי לתכנן פלטפורמה שתתמודד עם האתגרים הטכניים של תהליכי הייצור המתקדמים".

פתרון Fusion Design Platform מספק אופטימיזציית EUV – Extreme Ultra Violet מבוססת מיטוב של single exposure, via pillars, מימוש via stapling עבור יכולת מקסימלית של חיווט וניצולת תכנון וכן רמה מינימלית של IR-drop ו-electro migration. הפתרון משפר את ה-full flow ומאפשר חיזוי תוצאות סופיות בשלבי ההתחלה בטכנולוגיית ייצור של-7 ננו-מטר לצד מספר נמוך של איטרציות, תוך שימוש בסינתזת Design Compiler Graphical ו-Design Compiler NXT, IC Compiler II place and route Fusion Compiler, PrimeTime signoff, StarRC extraction, אנליזת הספק על ידי RedHawk  וכלי signoff פיזי IC Validator.

חברת סינופסיס מספקת פתרונות תכנון אלקטרוניים לתעשיית האלקטרוניקה ולמתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs). היא נחשבת לחברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. בשנים האחרונות החברה מרחיבה את פעילותה גם אל תחום איכות תוכנה ובדיקות אבטחה של תוכנה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: סינופסיס