VDOO גייסה 32 מיליון דולר להגנת אבזרי IoT

28 אפריל, 2019

חברת הסטארט-אפ התל-אביבית פיתחה מערך להגנת מערכות משובצות ואבזרי IoT הכולל בידקת רמת האבטחה בחומרה ובתוכנה, הגשת המלצות, התקנת פתיונות להטעיית תוקפים ועידכונים מודיעיניים שוטפים

חברת VDOO מתל אביב השלימה גיוס הון שני בהיקף של 32 מיליון דולר שהובל על-ידי WRVI Capital ו-GGV Capital. בגיוס השתתפה גם חברת התקשורת היפנית NTT DOCOMO שהצטרפה אליו בעקבות הצלחת שיתוף פעולה טכנולוגי עם החברה. משתתפים נוספים בגיוס: אביגדור וילנץ מייסד גלילאו ואנפורנה, וקרן ההשקעות של חברת Dell. בסך הכל, מאז הקמתה בשנת 2017, גייסה החברה כ-45 מיליון דולר. חברת VDOO פיתחה ערכה של כלים להגנה על מערכות משובצות מקושרות ואבזרי IoT בפני תקיפות סייבר.

ערכת הכלים של החברה כוללת את מערכת Vision המבצעת בדיקה אוטומטית של אבזרים בשלבי הפיתוח או הפריסה, כדי להגדיר את צורכי האבטחה שלהם. מערכת CertIoT מספקת הסמכה המבטיחה שהאבזר עומד בדירשת האבטחה ברמת החומרה וברמת התוכנה. מערכת ERA מספקת הגנה רב-שכבתית כנגד איומים ידועים או לא ידועים, כולל איומי zero-day, כלומר תקיפות המתבצעות נגד חולשה בזמן שהיא מתגלה, ועוד לפני שיצרן התוכנה הצליח לפתח ולספק את הפתרון (fix).

מערכת Quicksand היא מלכודת להאקרים. היא כוללת אבזרים מזוייפים המשמשים כפתיון לתוקפים ונמצאים תחת ניטור הדוק של מערכת ההגנה. המטרה היא להסיט את תשומת הלב של התוקפים מהאבזרים האמיתיים, ובזמן שהם תוקפים את האבזרים המזוייפים, המערכת לומדת את מאפייני פעולה שלהם כדי לספק הגנה יעילה יותר לאבזרים האמיתיים ברגע שהתוקפים יתחילו לתקוף אותם. המרכיב האחרון בחליפת ההגנה של VDOO הוא מערך התראה מודיעיני בשם Whistler, המספק התראות ועידכונים בזמן אמת למערכת ניהול המידע השולטת על מערך אבזרי ה-IoT  או מערכות משובצות אחרות.

"אנחנו חיים במציאות שבה אבזרים משובצים חשופים ובלתי מוגנים אוספים מידע ושולטים בתשתיות חיוניות", אמר מנכ"ל משותף ומייסד משותף של החברה, נתנאל דוידי. "קיים סיכוי ממשי שהם יהיו תחת התקפה מאסיבית בעתיד הקרוב. ההון שגוייס יאפשר לנו לעבוד עם ארגונים עסקיים, רגולטורים, גופי תקינה וגופי ביטוח ולסייע להם להבין את החשיבות העליונה של האבטחה ולשנות את הגישה הרווחת בשוק אל אבטחת מערכות משובצות". בנוסף, המימון יאפשר לחברה להגדיל את מערך ההפצה שלה, הכולל כיום את NTT, Macnica, DNP ו-Fujisoft ביפן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , אבטחת סייבר , השקעות והון סיכון , חדשות