לנצמן פורשת מניהול מיקרוסופט ישראל; החברה מחפשת מנכ"ל

28 מאי, 2019

שלי לנצמן הצטרפה למיקרוסופט לפני 22 שנים. לפני ארבע שנים מונתה לתפקיד מנכ"לית החברה. היא התמקדה בהובלת החברה בתחום הענן ובפיתוח עסקי של חברות סטארט-אפ

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, שלי לנצמן, הודיעה שברצונה לסיים את תפקידה בתחילת חודש יולי 2019 (סוף שנת העסקים של מיקרוסופט) לאחר ארבע שנים שבהן כיהנה כמנכ"לית מיקרוסופט ישראל. בתקופה הזאת עסקה רבות בהובלת החברה בתחום הענן ובפיתוח עסקי של חברות סטארט-אפ. מיקרוסופט החלה בתהליכי איתור מנכ"ל מחליף. לנצמן הצטרפה למיקרוסופט לפני 22 שנים ומילאה תפקידי מפתח שונים, בהם: סמנכ"לית המגזר הציבורי, סמנכ"לית החטיבה הטכנולוגית Services ומנהלת קבוצות הפיננסים, הבריאות והתעשייה בחטיבה העסקית.

במכתב שהיא שלחה לעובדי החברה בארץ היא כתבה: "מיקרוסופט היא מקום מעולה לעבוד בו, לפתח את עצמך, לרכוש חברים ושותפים לחיים. צוות העובדים המדהים בישראל עושה אימפקט טכנולוגי על כל אדם במדינה, על הארגונים שאנחנו עובדים איתם, על האקוסיסטם והסטארטאפים. אני ברת מזל שיכולתי לעבוד במיקרוסופט לאורך השנים עם כל כך הרבה אנשים מהארץ ומחו"ל ולראות את החברה הזו צומחת, משתנה וממשיכה להיות נאמנה לחזון שלה. אני גאה באימפקט של החברה בישראל ובאימפקט שיש לנו מישראל חזרה למיקרוסופט העולמית. אחרי 22 שנים החלטתי ללחוץ "Hit refresh" ולהמשיך לפרק הבא".

מיקרוסופט ישראל פועלת במתכונת של שתי חטיבות מרכזיות. חטיבת השירותים והמכירות שאותה ניהלה לנצמן, וחטיבת הפיתוח, הנחשבת לאחד משלושת מרכזי הפיתוח האסטרטגיים של מיקרוסופט מחוץ לארצות הברית. חטיבת הפיתוח מנוהלת כיום על-ידי אסף רפפורט, שהצטרף לחברה בשנת 2015 לאחר שמיקרוסופט רכשה את חברת אבטחת המידע אדאלום שאותה הוא ניהל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: מיקרוסופט