זיו בלפר מונה לסגן נשיא עולמי לפיתוח ב-PTC העולמית

3 יוני, 2019

בלפר, המנהל כיום את מרכז הפיתוח של החברה בישראל, יהיה אחראי על פיתוח כל קווי המוצר של החברה הגלובלית. PTC היא מהמובילות בעולם בתחום התוכנות לתכנון תעשייתי

זיו בלפר, מנהל מרכז הפיתוח של  PTC בישראל, התמנה לסגן נשיא עולמי למחקר ופיתוח של החברה הגלובאלית. מ-PTC נמסר כי במסגרת תפקידו החדש ינהל בלפר את פיתוח כל קווי מוצרי החברה וינהל את 1,700 אנשי הפיתוח שעובדים במרכזי הפיתוח של החברה ברחבי העולם, ובמקביל ימשיך לנהל את  PTC ישראל במקביל לתפקידו החדש.

PTC היא אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם בתחום התוכנות לתכנון תעשייתי. בשנת 2018 הסתכמו מכירותיה בכ-1.25 מיליארד דולר וכיום היא נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-9.5 מיליארד דולר. היא מתחרה בחברות כמו סולידוורקס של דאסו, סימנס PLM ובחלק מהמוצרים גם באוטודסק. עם לקוחותיה של PTC נמנות חברות יצור וטכנולוגיה מובילות כמו טויוטה, לוקהיד מרטין, בואינג, אאודי, קאטרפילר, ג'נרל אלקטריק, רייתיאון, EADS, סמסונג, דל, טושיבה, מוטורולה ועוד.

מרכז הפיתוח הישראלי של PTC החל לפעול בשנת 1991, וכיום ופועל משלושה אתרים: אזור התעשייה מת"ם בחיפה, הרצליה פיתוח וקרית שדה התעופה. הוא נחשב למרכז הפיתוח השני בגודלו של PTC העולמית. בשנים האחרונות PTC  הגדירה את מרכז הפיתוח   בישראל כמרכז פיתוח אסטרטגי, כתוצאה מכך המרכז שילש את גודלו בפחות מעשור ומונה כיום כ-300 עובדים.

המרכז הישראלי אחראי לפיתוח המוצרים המובילים של PTC, בין היתר על הגרסה החדשה של פלטפורמת התיב"ם של החברה, ה-Creo 3D, שהושקה באחרונה. בשיחה עם TechTime לפני מספר חודשים אמר בלפר, שהוביל את הפיתוח, "כעת אנחנו נכנסים לתחומים חדשים כמו בינה מלאכותית ואנליזה נומרית המאפשרים לוודא שהתכן עומד ביעדים ולשלב תובנות מורכבות בתוך התכנון."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , אנשים , מינויים , סמיקונדקטורס , תוכנה ותכנון אלקטרוני , תעשייה וניהול

פורסם בתגיות: PTC , זיו בלפר