ברידג'פוינט רכשה את השליטה בקווליטסט ב-420 מיליון דולר

10 יולי, 2019

קבוצת מרלין תמשיך להחזיק במניות מיעוט . הרכישה עשויה להאיץ את אסטרטגיית הרכישות הגלובלית של חברת בדיקות התוכנה

קבוצת ההשקעות הפרטית האירופית Bridgepoint, שבסיסה בלונדון ומנהלת נכסים בהיקף של 18 מיליארד אירו, הודיעה היום (ד') על רכישת השליטה בחברת בדיקות התוכנה הישראלית קווליטסט (QualiTest) מידי בעלת השליטה הנוכחית Marlin Equity Partner. פרטי העסקה ותנאיה לא נמסרו, אך בדיווח ברויטרס צוין שסכום העסקה עומד על 420 מיליון דולר. לפי ההערכה, מדובר בהחזר של פי חמישה ביחס להשקעה של מרלין, שתמשיך להחזיק במניות מיעוט גם לאחר העסקה.

קווליטסט מפתח-תקווה הינה, להערכתה, חברות בדיקות התוכנה הטהורה הגדולה בעולם. החברה מפתחת פתרונות מותאמים לתחומים שונים כמו אלקטרוניקה, טלקום, בריאות, פיננסים, ביטחון, תעשייה, IT, גיימינג ועוד. לחברה יותר מ-400 לקוחות, וביניהם ניתן למצוא שמות גדולים בתחומם כמו דיסני, סקיי, EE, טרנס-אמריקה ועוד. החברה מעסיקה כ-3,600 עובדים במרכזי החברה בישראל, ארצות הברית, בריטניה, רומניה והודו, מתוכם כ-1,500 בישראל.

שוק בדיקות התוכנה נמצא בשנים האחרונות בצמיחה מואצת, בעיקר על רקע המהפכה הדיגיטלית שמתרחשת בתחומים רבים. מגמה זו צפויה רק לצבור תאוצה עם התפתחותם של תחומים כמו האינטרנט של הדברים, בריאות דיגיטלית ורכב, שיביאו לאינפלציה של מוצרים הכוללים רכיב של תוכנה. אם ב-2016 נאמד שוק בדיקות התוכנה העולמי ב-26 מיליארד דולר, עד 2020 הוא כבר צפוי לצמוח להיקף 47 מיליארד דולר.

מנכ"ל קווליטסט נורם מריט מסר, ״ברידג'פוינט היא משקיעה מתחשבת שמחפשת לעבוד עם צוותי ניהול חזקים ויש לו רקורד של השקעה בשווקים עם פוטנציאל צמיחה גבוה. המחויבות הפיננסית לטווח הארוך שלהם מספקת לנו את הפלטפורמה המתאימה להאיץ את הצמיחה שלנו לשלב הבא ביישום אסטרטגיית הרכישות הגלובלית״.

לריאיון עם מנכ"לית קווליטסט ישראל, טלי שם-טוב: https://techtime.co.il/2019/01/31/qualitest-10/ 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: קווליטסט