טלטוניקה תתקין את מערך ההגנה של NanoLock בנתבים סלולריים

31 יולי, 2019

הטכנולוגיה של ננו-לוק מניצני עוז מגינה על רכיבי הקצה באמצעות חסימת הכתיבה לזיכרון של האבזר, ויצירת ערוץ מאובטח לעדכוני קושחה. "ממשיכה להגן על מידע קריטי גם לאחר שכל ההגנות האחרות נפלו"

חברת Teltonika שהנהלתה נמצאת בליטא, תתקין בנתב הסלולרי החדש שלה, RUT955 (בתמונה למעלה), את פתרון ההגנה של חברת NanoLock Security מניצני עוז שבשרון. חברת ננו-לוק הוקמה בשנת 2016 ופיתחה פלטפורמת הגנה על מערכות משובצות, במיוחד ליחידות קצה מקושרות ו-IoT. הטכנולוגיה מגינה על רכיבי קצה ממתקפות סייבר ומתקפות פנים-ארגוניות, על-ידי חסימת הכתיבה לזיכרון מכשיר הקצה ויצירת ערוץ מאובטח לעדכוני קושחה.

בתחילת השנה היא הדגימה שיתוף פעולה עם חברת מיקרון (Micron) להגנת זכרונות הבזק (flash) באמצעות שילוב של הטכנולוגיה שלה ביחד עם טכנולוגיית Authenta של מיקרון, המגינה גם היא על הגישה לזיכרון. הדבר חיוני במיוחד להתקני IoT והרכב החכם, אשר מבוססים על פתיחת מערכות קריטיות בפני רשתות תקשורת רבות, שרמת האבטחה שלהן אינה ידועה.

הנתבים הם נקודת תורפה

חברת טלטוניקה מייצרת ציוד קישוריות לתעשייה, IoT ו-M2M. קו המוצרים שלה כולל גם נתבים ו-gateways סלולריים לרשתות 4G LTE. כיום החברה מעסיקה כ-750 עובדים ב-10 מדינות, ועד היום היא סיפקה ללקוחות כ-8.6 מיליון יחידות של הציוד שלה. בשנים האחרונות הפכו הנתבים לאחת מנקודות החולשה של אבטחת תשתיות התקשורת. להערכת חברת סיסקו, בשנת 2018 פגעה נוזקת VPNFilter לבדה בכחצי מיליון נתבים. התקפות אשר גורמות להשבתת מכשירים ולגניבת ססמאות קריטיות.

סמנכ”ל שיווק טלטוניקה, מינדאוגס נביקאס, הסביר שהחברה בחרה בפתרון של NanoLock מכיוון שהוא מאבטח את הנתב מתוך הזיכרון הבלתי-נדיף שלו. "הדבר מאפשר לנו להגן על המכשירים והמידע של הלקוחות גם כאשרהמעבד, התוכנה או הרשת – נפרצו". סמנכ"ל לקוחות בחברת NanoLock, יוני כהנא, אמר שהחברה מאמינה שהגנה על רכיב הזיכרון מהווה את הבסיס של מערך האבטחה כולו, "מכיוון שהיא ממשיכה להגן על הקוד הקריטי גם לאחר שכל ההגנות האחרות נפלו".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות , תקשורת

פורסם בתגיות: NanoLock , אבטחה , ננו-לוק , סייבר